Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. mai 2016 Skrevet 17. mai 2016 Nyt dagen på hvert deres vis og send varme tanker til vårt land, vårt demokrati og vår grunnlov :-) 10 Siter
Gjest Skrevet 17. mai 2016 Skrevet 17. mai 2016 (endret) Gratulere med dagen! Jeg skal "feire" ved å se 17.mai på tv. Og så ut i skauen med bikkja. Endret 17. mai 2016 av Gjest 0 Siter
bibben Skrevet 17. mai 2016 Skrevet 17. mai 2016 1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Nyt dagen på hvert deres vis og send varme tanker til vårt land, vårt demokrati og vår grunnlov :-) Takk i lige måte! Det var en viktig oppfordring. Jeg synes det er en fin dag selv om jeg i år ikke skal delta så veldig i tog og den slags, men jeg skal ha det hyggelig på mitt vis :o) Ønsker NHD og alle dolere en fin dag! 0 Siter
Elionoe Skrevet 17. mai 2016 Skrevet 17. mai 2016 2 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Nyt dagen på hvert deres vis og send varme tanker til vårt land, vårt demokrati og vår grunnlov :-) Takk det samme! Vi må være stolte over å bo i et så flott land som Norge! Selv skal jeg ikke annet enn å spise på restaurant sammen med samboeren min. Gratulerer med dagen alle sammen! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 Skrevet 17. mai 2016 Hipp, hipp hurra og takk det samme Anonymkode: 36c18...2c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 Skrevet 17. mai 2016 Jeg er ikke stolt, jeg skammer meg på grunn av dette flotte landet, som gir oss disse suverene mulighetene. Anonymkode: 4a9b1...409 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. mai 2016 Skrevet 17. mai 2016 7 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Nyt dagen på hvert deres vis og send varme tanker til vårt land, vårt demokrati og vår grunnlov :-) Takk:-) all god grunn til å feire dette flotte landet vårt. Og gratulerer med dagen til deg og dine og til alle på dol:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.