Gå til innhold

Gratulerer med 17. mai :-)


Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

Nyt dagen på hvert deres vis og send varme tanker til vårt land, vårt demokrati og vår grunnlov :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med dagen! Jeg skal "feire" ved å se 17.mai på tv. Og så ut i skauen med bikkja. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Nyt dagen på hvert deres vis og send varme tanker til vårt land, vårt demokrati og vår grunnlov :-)

Takk i lige måte! Det var en viktig oppfordring. Jeg synes det er en fin dag selv om jeg i år ikke skal delta så veldig i tog og den slags, men jeg skal ha det hyggelig på mitt vis :o)

Ønsker NHD og alle dolere en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Nyt dagen på hvert deres vis og send varme tanker til vårt land, vårt demokrati og vår grunnlov :-)

Takk det samme! Vi må være stolte over å bo i et så flott land som Norge! Selv skal jeg ikke annet enn å spise på restaurant sammen med samboeren min.

Gratulerer med dagen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er ikke stolt, jeg skammer meg på grunn av dette flotte landet, som gir oss disse suverene mulighetene.

Anonymkode: 4a9b1...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie
7 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Nyt dagen på hvert deres vis og send varme tanker til vårt land, vårt demokrati og vår grunnlov :-)

Takk:-) all god grunn til å feire dette flotte landet vårt.

Og gratulerer med dagen til deg og dine og til alle på dol:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...