AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 Skrevet 3. juni 2016 hvordan kan legen finne ut om du har bitetestikkelbettenselse? kan han finne det ut bare ved å kjenne? kan det finnes ut ved å ta en urinprøve? har vært til legen, men ba han ikke kjenne etter det, han kjente etter en vridning da, men det var det ikke. han sa det kom til å gå over, men er fortsatt litt bekymret. står en kan bli steril av det, og det hadde jo vært litt kjedelig. Anonymkode: 6badb...bf1 0 Siter
Trine Skrevet 3. juni 2016 Skrevet 3. juni 2016 Regner med du mener bitestikkelbetennelse. http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/infeksjoner/bitestikkelbetennelse-epididymitt-2346.html?page=3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 Skrevet 3. juni 2016 38 minutter siden, Trine skrev: Regner med du mener bitestikkelbetennelse. http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/infeksjoner/bitestikkelbetennelse-epididymitt-2346.html?page=3 ja, men orket ikke å rette.. jo takk har sett en del på nettet, men leger kan glemme ting da, kanskje han glemte å kjenne godt nok etter, han presset jo,og spurte om det gjorde vondt, jeg sa det trykket en del da..nei bare litt usikker.. Anonymkode: 6badb...bf1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 Skrevet 3. juni 2016 17 minutter siden, Trine skrev: Hvor lenge er det siden du var hos legen da? onsdag var det.. Anonymkode: 6badb...bf1 0 Siter
Trine Skrevet 3. juni 2016 Skrevet 3. juni 2016 Ok, da syns jeg du bare skal slappe av og finne noe annet å tenke på en stund til. Har du en oppfølgingstime hos legen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 Skrevet 3. juni 2016 18 minutter siden, Trine skrev: Ok, da syns jeg du bare skal slappe av og finne noe annet å tenke på en stund til. Har du en oppfølgingstime hos legen? nei har ikke oppfølgingstime..kan prøve men synes det er litt vanskelig..i og med hva det kan føre til..sov dårlig sist natt. Anonymkode: 6badb...bf1 0 Siter
Trine Skrevet 3. juni 2016 Skrevet 3. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: nei har ikke oppfølgingstime..kan prøve men synes det er litt vanskelig..i og med hva det kan føre til..sov dårlig sist natt. Anonymkode: 6badb...bf1 Det kan føre til nedsatt fertilitet. Det er ikke sikkert det skjer og det betyr heller ikke at du blir steril. Om du blir værre så kontakt legen igjen, om ikke så vil jeg tro du ihvertfall kan vente i 14 dager før du kontakter lege igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 Skrevet 3. juni 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Det kan føre til nedsatt fertilitet. Det er ikke sikkert det skjer og det betyr heller ikke at du blir steril. Om du blir værre så kontakt legen igjen, om ikke så vil jeg tro du ihvertfall kan vente i 14 dager før du kontakter lege igjen. ok..takk for svar Anonymkode: 6badb...bf1 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.