Gå til innhold

Ødelegge relasjonen til alle rundt meg?


umakenverdt

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, umakenverdt skrev:

Hehe, det er hyggelig sagt av deg, kjennes som jeg klager altfor mye. Jeg synes det er vanskelig ikke å skylle på meg selv for alt som ikke går som det skal. Jeg var redd jeg hadde ødelagt relasjonen til anonym i innlegget her, og til dere andre med det jeg skrev her, men det virker i alle fall ikke som anonym synes det, så det er jeg takknemlig for!

Go mårrån :-) Hvor mange av de du opplever du ødelegger relasjonen til er det som har lik opplevelse som deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

umakenverdt
17 minutter siden, XbellaX skrev:

Go mårrån :-) Hvor mange av de du opplever du ødelegger relasjonen til er det som har lik opplevelse som deg? 

God morgen :) Det er jo det jeg ikke vet da, og en stor del av risikoen ved å forholde seg til andre mennesker. Så jeg vet ikke, og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.6.2016 at 10.32, umakenverdt skrev:

God morgen :) Det er jo det jeg ikke vet da, og en stor del av risikoen ved å forholde seg til andre mennesker. Så jeg vet ikke, og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. 

Har du spurt dem om den opplevelsen du har stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.6.2016 at 20.59, umakenverdt skrev:

Jeg er så redd for at jeg ødelegger relasjonen til de rundt meg, at jeg er for mye og er en av dem som stjeler energi fra alle. Hvordan håndterer andre risikoen for at de har ødelagt relasjonen til mennesker rundt seg, det være seg hvem som helst. Jeg lurer på om dette er en av grunnene til at jeg er en del redd og synes relasjoner er så fryktelig vanskelig. Jeg synes det er vanskelig å forstå at man klarer å ha mennesker så nære seg, jeg forstår ikke hvordan man håndterer den muligheten..

Jeg tror at det som oftest er et gjensidig bytteforhold i nesten alle relasjoner. Jeg har utbytte av å være sammen med en annen eller andre og de andre har utbytte av å være sammen med meg. Dette tror jeg som oftest går opp i opp.

Mange som sliter med psyken tror ofte at de er til bry for de som er friske, men uansett på hvilket nivå man fungerer så mener og tror jeg at vi alle tilfører en eller annen "verdi" til den gruppen vi hører til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt
10 timer siden, XbellaX skrev:

Har du spurt dem om den opplevelsen du har stemmer?

Noen ganger, men det er jo irriterende for andre det også. Og jeg kan jo aldri vite hva andre mener. Jeg får ikke til dette jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt
1 time siden, Stormwind skrev:

Jeg tror at det som oftest er et gjensidig bytteforhold i nesten alle relasjoner. Jeg har utbytte av å være sammen med en annen eller andre og de andre har utbytte av å være sammen med meg. Dette tror jeg som oftest går opp i opp.

Mange som sliter med psyken tror ofte at de er til bry for de som er friske, men uansett på hvilket nivå man fungerer så mener og tror jeg at vi alle tilfører en eller annen "verdi" til den gruppen vi hører til.

Jeg synes det var fint tenkt, men ikke like lett å klare å godta. Jeg opplever at jeg ødelegger for så mange, jeg får mer enn jeg klarer gi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, umakenverdt skrev:

Jeg synes det var fint tenkt, men ikke like lett å klare å godta. Jeg opplever at jeg ødelegger for så mange, jeg får mer enn jeg klarer gi. 

Det er jeg ikke enig i. Du gir meg mye mer enn jeg klarer å gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, umakenverdt skrev:

Noen ganger, men det er jo irriterende for andre det også. Og jeg kan jo aldri vite hva andre mener. Jeg får ikke til dette jeg...

Jeg tviler egentlig på om du hadde klart å slå deg til ro med det svaret du hadde fått, jeg tror det ville blitt vanskelig for deg.

Er uka levelig for deg? Holder du hodet over vannet eller må du bruke snorkel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt
24 minutter siden, Trine skrev:

Det er jeg ikke enig i. Du gir meg mye mer enn jeg klarer å gi deg.

Det er fint sagt av deg, men jeg synes det er vanskelig å se at jeg gir noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt
19 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg tviler egentlig på om du hadde klart å slå deg til ro med det svaret du hadde fått, jeg tror det ville blitt vanskelig for deg.

Er uka levelig for deg? Holder du hodet over vannet eller må du bruke snorkel? 

Det har vært en vanskelig dag, andre har hjulpet meg med snorkel i dag når jeg ikke ser hvordan jeg skal holde meg oppe. Jeg feiler gang på gang og synes det er vanskelig å være. Men det må bare gå på et vis. Jeg svikter i relasjoner gang på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, umakenverdt skrev:

Det er fint sagt av deg, men jeg synes det er vanskelig å se at jeg gir noe særlig.

Er du klar over hvor mange PM du har måtte lese om hundetrening? Du fungerer jo nesten som en dagbok for meg, hvor jeg kan repetere hva jeg har jobbet med og hvordan det gikk ;) Også heier du på oss, og det syns jeg er veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt
49 minutter siden, Trine skrev:

Er du klar over hvor mange PM du har måtte lese om hundetrening? Du fungerer jo nesten som en dagbok for meg, hvor jeg kan repetere hva jeg har jobbet med og hvordan det gikk ;) Også heier du på oss, og det syns jeg er veldig koselig :)

Jeg synes det er interessant å lese hva dere holder på med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, umakenverdt skrev:

Jeg synes det er interessant å lese hva dere holder på med :)

Jeg er glad du syns det, men du skal fortsatt vite at jeg setter veldig stor pris på å kunne "prate" med deg om det. Spesielt når jeg tar meg litt vann over hodet og blir stressa på grunn av det og du minner meg på hvorfor jeg trener hund. Det er veldig fint å kunne lufte tanker med noen som ikke syns at det å konkurrere er det viktigste i hele verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...