stjernestøv Skrevet 7. juni 2016 Skrevet 7. juni 2016 Jeg har vært i dusjen og formen er ikke så verst Elva har gått ned litt og det er litt skyer i dag, men solen skinner gjennom. Skal ikke klage på varmen, er glad mine barn har det bra Jeg skal på besøk i dag, det blir koselig. Er takknemlig for at jeg er frisk! Ha en fin dag 5 Siter
Augusta Luise Skrevet 7. juni 2016 Skrevet 7. juni 2016 Så deilig å høre et så positivt innlegg fra deg, Stjernestøv! Håper du får en strålende dag! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Skrevet 7. juni 2016 8 minutter siden, Augusta Luise skrev: Så deilig å høre et så positivt innlegg fra deg, Stjernestøv! Håper du får en strålende dag! Tusen takk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Skrevet 7. juni 2016 Buddha sa "Du ER hva du tenker" 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 7. juni 2016 Skrevet 7. juni 2016 3 timer siden, stjernestøv skrev: Buddha sa "Du ER hva du tenker" Det er vel noe i det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Skrevet 7. juni 2016 (endret) 3 minutter siden, Gargamel skrev: Det er vel noe i det. Ja og jeg tenker feil Har vært på besøk og fikk angst og fjernhetsfølelse. Og det selv om vi lo og koste oss. Endret 7. juni 2016 av stjernestøv 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 7. juni 2016 Skrevet 7. juni 2016 Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev: Ja og jeg tenker feil Har vært på besøk og fikk angst og fjernhetsfølelse. Hvis du hører på Buddha så bør du kanskje tenke mest på at du faktisk kom deg ut og besøkte noen. Hvis man aldri kommer seg ut blir det vel mer og mer skummelt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Skrevet 7. juni 2016 9 minutter siden, Gargamel skrev: Hvis du hører på Buddha så bør du kanskje tenke mest på at du faktisk kom deg ut og besøkte noen. Hvis man aldri kommer seg ut blir det vel mer og mer skummelt. Jo det var jo positivt det da Men synd jeg blir dårlig av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.