Gå til innhold

Et positivt innlegg.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg har vært i dusjen og formen er ikke så verst :) Elva har gått ned litt og det er litt skyer i dag, men solen skinner gjennom. Skal ikke klage på varmen, er glad mine barn har det bra :) Jeg skal på besøk i dag, det blir koselig. Er takknemlig for at jeg er frisk! Ha en fin dag :) 

Augusta Luise
Skrevet

Så deilig å høre et så positivt innlegg fra deg, Stjernestøv! :D Håper du får en strålende dag!

stjernestøv
Skrevet
8 minutter siden, Augusta Luise skrev:

Så deilig å høre et så positivt innlegg fra deg, Stjernestøv! :D Håper du får en strålende dag!

Tusen takk :D 

stjernestøv
Skrevet

Buddha sa "Du ER hva du tenker" ;) 

Gjest Gargamel
Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Buddha sa "Du ER hva du tenker" ;) 

Det er vel noe i det.

stjernestøv
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Gargamel skrev:

Det er vel noe i det.

Ja og jeg tenker feil :( Har vært på besøk og fikk angst og fjernhetsfølelse. Og det selv om vi lo og koste oss.

Endret av stjernestøv
Gjest Gargamel
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Ja og jeg tenker feil :( Har vært på besøk og fikk angst og fjernhetsfølelse. 

Hvis du hører på Buddha så bør du kanskje tenke mest på at du faktisk kom deg ut og besøkte noen. Hvis man aldri kommer seg ut blir det vel mer og mer skummelt. 

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, Gargamel skrev:

Hvis du hører på Buddha så bør du kanskje tenke mest på at du faktisk kom deg ut og besøkte noen. Hvis man aldri kommer seg ut blir det vel mer og mer skummelt. 

Jo det var jo positivt det da :) Men synd jeg blir dårlig av det. 

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 2d8af...5a0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...