Gå til innhold

Nevn Minst Én positiv ting/hendelse idag


Psykojenta

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg tenker på dere. Dere kan sove lenge om morran :D 

Hilsen et B-menneske

ps. Fra spøk til alvor. Jeg er takknemlig for å være frisk, selv om jeg hater vekkerklokka :)

Ja, når vi ikke våkner tidlig på morgenen, gjennomvåte av svette pga de hærsens medisinene ;)

Ps. og du fortjener hver krone du får i feriepenger, som, by the way, så absolutt ikke er skattefrie som anonyme edd påstår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg tenker på dere. Dere kan sove lenge om morran :D 

Hilsen et B-menneske

ps. Fra spøk til alvor. Jeg er takknemlig for å være frisk, selv om jeg hater vekkerklokka :)

Hehe, du ser at jeg skriver at det å sove til jeg våkner om morran er en av de tingene som er positivt i livet mitt.  Så jeg er veldig glad jeg slipper det.  Og akkurat nå bryr jeg meg faktisk ikke om at ingen vil ansette meg.  Jeg har blitt så gammel at jeg nesten kunne gått av med AAP så da er det helt greit.  Men det var mange år hvor jeg synes det var kjipt at ingen ville ansette meg for jeg visste at jeg kunne gjøre en god jobb på lik linje med mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
7 minutter siden, Dorthe skrev:

Hehe, du ser at jeg skriver at det å sove til jeg våkner om morran er en av de tingene som er positivt i livet mitt.  Så jeg er veldig glad jeg slipper det.  Og akkurat nå bryr jeg meg faktisk ikke om at ingen vil ansette meg.  Jeg har blitt så gammel at jeg nesten kunne gått av med AAP så da er det helt greit.  Men det var mange år hvor jeg synes det var kjipt at ingen ville ansette meg for jeg visste at jeg kunne gjøre en god jobb på lik linje med mange andre.

Ja, jeg husker det at du gjerne ville jobbe, men det er godt å se at du har det så bra nå. Det fortjener du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og jeg har vasket badekaret i dag, yey :) 

Så bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dagens positive ting: 
Min tenåringsniese, som på tirsdag ble rammet av et hjerneslag, og nesten døden - har i dag vært oppe å gått på egenhånd!

 

Anonymkode: a99e7...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dagens positive ting: 
Min tenåringsniese, som på tirsdag ble rammet av et hjerneslag, og nesten døden - har i dag vært oppe å gått på egenhånd!

 

Anonymkode: a99e7...54a

Det var veldig godt nytt !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Psykojenta skrev:

Det var veldig godt nytt !:)

Nettopp - og dermed blir ingenting annet negativt i dag!

Anonymkode: a99e7...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det uvanlig mye positivt å nevne, så de sure og bitre bør slutte å lese nå.

Jeg har fått gjennom en endring på jobben jeg har kjempet for i flere år. Hurra!  Feriepengene kom inn på kontoen. Moren min er ferdig med å være på besøk og har reist hjem til seg selv. En nabo som skal flytte kom innom og gav meg en kjempefin lenestol med skammel, akkurat en sånn jeg har vært på utkikk etter. Jeg oppdaget at det var overført 5000,- til kontoen min, og så viste det seg at det var for noe en kar kjøpte av meg i fjor men aldri betalte. Jeg trodde de pengene var tapt, så nå har jeg da fått tilbake troen på menneskeheten i tillegg til at jeg har fått pengene mine. Jeg har vært så effektiv i dag at jeg slipper å jobbe med søknader og budsjetter i kveld. Jeg skal istedet gå meg en lang tur og få i meg masse deilig havluft. Ja, og så var det ikke brann da alarmen gikk, men en kjekk brannmann som sjekket at den fungerte som den skulle :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Forsov meg, deilig å få en ekstra time søvn tross alt

-Fikk kjøre litt bil i løpet av dagen - liker det

-Fikk gode tilbakemeldinger på en deltids/ekstrajobb jeg har.  Utrolig hyggelig at noen er fornøyd med det jeg gjør

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke har vært sengeliggende i dag, men vært i såpass god form at jeg har vært på senteret og hentet de nye brillene mine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Er det lov å si at man har jobbet for dem og fortjent dem ?

Neida, men det føles litt sårt for oss som ingen vil ansette.

Anonymkode: 1af57...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...