Madelenemie Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 Hei! Min nylig opprettede FB er slettet, vil bare de som jeg har som FB venner her skal vite det, sånn at de vet jeg ikke har kastet ut noen. Jeg orker ikke med FB, det passer ikke helt for meg kan det synes. Jeg burde kanskje lagt ut en beskjed på forhånd, men tenkte ikke på det. Så til FB venner fra dol, da vet dere grunnen. Jeg forstod ikke systemet, og det rant inn med venner, og alt mulig ble liggende på min timeline, også uønsket, så da ble det sånn. Jeg greide heller ikke oppdatere ting og legge ut nytt, så det ble bare enda en arena å huske på og innse at man glemmer. Mest frustrerende var likevel at jeg fikk venner jeg ikke ønsket, og mange av postingene deres var uønsket fra min side. 0 Siter
påskelilje Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 20 minutter siden, Madelenemie skrev: Hei! Min nylig opprettede FB er slettet, vil bare de som jeg har som FB venner her skal vite det, sånn at de vet jeg ikke har kastet ut noen. Jeg orker ikke med FB, det passer ikke helt for meg kan det synes. Jeg burde kanskje lagt ut en beskjed på forhånd, men tenkte ikke på det. Så til FB venner fra dol, da vet dere grunnen. Jeg forstod ikke systemet, og det rant inn med venner, og alt mulig ble liggende på min timeline, også uønsket, så da ble det sånn. Jeg greide heller ikke oppdatere ting og legge ut nytt, så det ble bare enda en arena å huske på og innse at man glemmer. Mest frustrerende var likevel at jeg fikk venner jeg ikke ønsket, og mange av postingene deres var uønsket fra min side. Sikkert lurt å slette den, når det ikke ble slik du hadde tenkt. Men ikke våg å slette DOL-kontoen din da! Vi vil ha deg her :-) 4 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11. juni 2016 Skrevet 11. juni 2016 21 timer siden, Madelenemie skrev: Hei! Min nylig opprettede FB er slettet, vil bare de som jeg har som FB venner her skal vite det, sånn at de vet jeg ikke har kastet ut noen. Jeg orker ikke med FB, det passer ikke helt for meg kan det synes. Jeg burde kanskje lagt ut en beskjed på forhånd, men tenkte ikke på det. Så til FB venner fra dol, da vet dere grunnen. Jeg forstod ikke systemet, og det rant inn med venner, og alt mulig ble liggende på min timeline, også uønsket, så da ble det sånn. Jeg greide heller ikke oppdatere ting og legge ut nytt, så det ble bare enda en arena å huske på og innse at man glemmer. Mest frustrerende var likevel at jeg fikk venner jeg ikke ønsket, og mange av postingene deres var uønsket fra min side. Takk for at du sa i fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.