Gå til innhold

For våt under samleie- et problem!!


Gjest Fru Våt

Anbefalte innlegg

Hei!

Har et problem jeg nå har slitt med i flere år, og det blir ikke bedre. Er nemlig alt for våt under samleie, og dette er plagsomt både for meg og min mann. Noen ganger er jeg ikke for våt og da kan vi virkelig kjenne for en forskjell det er. Når det blir for vått virker det som jeg er alt for vid og vi driver og tørker både meg + hans penis for at det skal bli tørrere.

Jeg er 30 år, har to barn og har ellers et helt friskt underliv. Har ikke hatt noe mer alvorlig enn sopp-infeksjon.

Det er nok ikke noe vanlig problem, for jeg leser nesten bare om det å være for tørr. Er det noe som kan gjøres som virkelig hjelper?

Leste en gang om at det kan hjelpe å "grave" ut alt sekret før samleie, og det gjør jeg av og til. Det hjelper noen ganger. Har da lagt merke til at det kan dreie seg om store mengder, for store kanskje? Jeg vet jo ikke hva som er normalt blant andre!

Håper du har noen synspunkter på dette. Har aldri nevnt det for noen lege, syns rett og slett det er skikkelig flaut. Desuten er jeg redd jeg vil få høre at det er normalt å bli våt og at det er fordi jeg blir opphisset. Men dette er ikke normalt!!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Mange vil nok misunne deg, men det hjelper ikke på ditt problem! P-pille vil tørke ut hos noen. Ellers kjenner jeg ikke til medikamenter som reduserer slimet uten å lage store hormonforandringer. Noen kvinner kan være veldig åpne etter fødsler og hvis det er tilfelle, kan man lage en liten operasjon. Jeg synes ikke det er flaut å snakke med legen om, hvis det er en lege du ellers har tillit til.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå, da må vi være to unormale personer vi da!?

Jeg blir også skikkelig våt, må som regel ha et ekstra laken i senga noen ganger. Men heldigvis så bryr ikke jeg meg om det, og gubben bryr seg heller ikke. Derfor synes jeg det er synd at dere mener det ødelegger for dere i senga, derfor håper jeg noen andre her inne kan gi deg noen svar. Ville bare si at du er ikke alene om å bli skikkelig våt i opphisset tilstand. For meg er det enda mere opphissende å være våt og gjøre div annet i senga som jeg ikke skal komme inn på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...