cemi Skrevet 11. januar 2002 Skrevet 11. januar 2002 Har så vondt når jeg tisser.Har tatt en urinprøve hos doktor før jul,jeg trodde det var blærekatarr men det var det ikke.Dette blir ikke noe bedre.Når jeg driver og blir ferdig med å tisse,det er da det gjør vondt.Det liksom stikker litt ,akkurat som det er en muskel der som trekker seg sammen og da gjør det vondt.Hva kan det være? Hvilken undersøkelse må jeg ha?holder det med en urinprøve til? 0 Siter
favn Skrevet 11. januar 2002 Skrevet 11. januar 2002 mens du venter.... lag te av kjerringrokk, fås på apoteket. has i vannet og skal småkoke en stund, la oss si ti minutter? sil av og drikk, masse, flere ganger daglig. 0 Siter
Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog Skrevet 13. januar 2002 Skrevet 13. januar 2002 Har du vondt etter vannlatningen kan det være noe med blæren. Dersom dette vedvarer og er et betydelig problem, ville jeg kontakte lege og levere ny urinprøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.