Gå til innhold

Dopa.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Føler meg så dopa, vet hvordan det er. Er det latuda økning som gjør dette?

stjernestøv
Skrevet

Har følesen av at jeg er ruset, full. Det er så ekkelt. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Føler meg så dopa, vet hvordan det er. Er det latuda økning som gjør dette?

Dumt å drikke cider da.

Anonymkode: fe2fc...33d

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dumt å drikke cider da.

Har ikke drukket cider i dag, og drakk kun en enhet. I går drakk jeg likør, kom på jeg hadde tatt vival etterpå. Ble så dårlig i går, vi reiste hjem. Fikk migrene og var så uvel og sliten. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har ikke drukket cider i dag, og drakk kun en enhet. I går drakk jeg likør, kom på jeg hadde tatt vival etterpå. Ble så dårlig i går, vi reiste hjem. Fikk migrene og var så uvel og sliten. 

Du bør ikke kombinere denne type medisin med alkohol når du reagerer sånn.

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør ikke kombinere denne type medisin med alkohol når du reagerer sånn.

Tror ikke det var likøren som gjorde meg dårlig. Vi var på middagsbesøk og fikk kaffe og kake, tror heller det var det sosiale. Tåler lite for tiden. :( 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan også føle at jeg er ruset/full. Blir det når jeg blir sliten i hodet, og mot slutten av perioden jeg ikke gikk på medisiner så følte jeg meg sånn hele tiden. Det spinner også i hodet da.

Anonymkode: 43f21...4b6

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke det var likøren som gjorde meg dårlig. Vi var på middagsbesøk og fikk kaffe og kake, tror heller det var det sosiale. Tåler lite for tiden. :( 

Når du driver og trapper opp på en medisin skal en ikke bruke alkohol i det hele tatt. Det er faktisk veldig viktig. Var selv så dum og drikke en liten smirnof ice mens jeg trappet opp brintellix og falt så dypt ned at jeg måtte be min mor komme og ligge hos meg om natten. Hun bredde på meg og trøstet meg som om jeg var et lite barn. Nå har jeg gått på medisinen lenge nok til at jeg kan ta en enhet alkohol uten å få slike sterke reaksjoner. Du må holde deg helt unna mens du trapper opp. Vær så snill og hør på dette rådet. Senere kan du prøve deg forsiktig frem.

stjernestøv
Skrevet
12 minutter siden, tilstede skrev:

Når du driver og trapper opp på en medisin skal en ikke bruke alkohol i det hele tatt. Det er faktisk veldig viktig. Var selv så dum og drikke en liten smirnof ice mens jeg trappet opp brintellix og falt så dypt ned at jeg måtte be min mor komme og ligge hos meg om natten. Hun bredde på meg og trøstet meg som om jeg var et lite barn. Nå har jeg gått på medisinen lenge nok til at jeg kan ta en enhet alkohol uten å få slike sterke reaksjoner. Du må holde deg helt unna mens du trapper opp. Vær så snill og hør på dette rådet. Senere kan du prøve deg forsiktig frem.

Ok, men det var jo så lite alkohol? Har vært redd i dag. Tenker på Jesus, kanskje han kan hjelpe meg. Han helbredet jo folk. 

stjernestøv
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan også føle at jeg er ruset/full. Blir det når jeg blir sliten i hodet, og mot slutten av perioden jeg ikke gikk på medisiner så følte jeg meg sånn hele tiden. Det spinner også i hodet da.

Det er ubehagelig. Vet ikke hvorfor jeg fortjener å ha det sånn, kanskje det er en prøvelse. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutes ago, stjernestøv said:

Det er ubehagelig. Vet ikke hvorfor jeg fortjener å ha det sånn, kanskje det er en prøvelse. 

Tror sgs. ingen mener du fortjener det.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror sgs. ingen mener du fortjener det.

Blir jo alltid dårlig. 

Skrevet
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, men det var jo så lite alkohol? Har vært redd i dag. Tenker på Jesus, kanskje han kan hjelpe meg. Han helbredet jo folk. 

Det spiller ingen rolle hvor lite det er. Mens en trapper opp må en være helt avholdende. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, tilstede skrev:

Det spiller ingen rolle hvor lite det er. Mens en trapper opp må en være helt avholdende. 

Ok. Hvor lenge?

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Hvor lenge?

Til du har blitt stabil.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til du har blitt stabil.

Ja hvis jeg noengang blir stabil :( Er så lei nå!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja hvis jeg noengang blir stabil :( Er så lei nå!

Slutt å tulle med dosene. Ta fast dose nå minst ett halvt år, og så kan du vurdere å drikke igjen.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å tulle med dosene. Ta fast dose nå minst ett halvt år, og så kan du vurdere å drikke igjen.

Å, et halvt år? Kjøpte jo cider i Sverige. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å, et halvt år? Kjøpte jo cider i Sverige. 

Vil du bli bedre eller vil du ikke?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil du bli bedre eller vil du ikke?

Jo men jeg blir jo ikke bedre uansett hva jeg gjør :( 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...