Gå til innhold

Dory

Anbefalte innlegg

Da er vår skjønne lille baby ankommet. Alt gikk veldig fint, og vi et så stolte.

fikk fantastisk oppfølging på barsel etterpå, i tilfelle det var noe. Men alt gikk fint:)

men jeg følges opp av dps, for sikkerhets skyld, da ocd har en tendens til å dukke opp på nye ting hos meg. Evig takknemlig for fantastisk oppfølging av helse Norge, av både baby, og mor:)

fikk skryt på sykehuset, for at vi var flinke med baby, og rolige. Baby virker meget harmonisk, og det gleder morshjertet veldig!

så nå blir det masse babykos, nattevåk, og beinhard jobbing på at tvangstanker ikke skal vinne over meg igjen.  Nå er baby fokus, og hun skal aldri lide under noe ocd styrt mor, så her er det full fokus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Dory skrev:

Da er vår skjønne lille baby ankommet. Alt gikk veldig fint, og vi et så stolte.

fikk fantastisk oppfølging på barsel etterpå, i tilfelle det var noe. Men alt gikk fint:)

men jeg følges opp av dps, for sikkerhets skyld, da ocd har en tendens til å dukke opp på nye ting hos meg. Evig takknemlig for fantastisk oppfølging av helse Norge, av både baby, og mor:)

fikk skryt på sykehuset, for at vi var flinke med baby, og rolige. Baby virker meget harmonisk, og det gleder morshjertet veldig!

så nå blir det masse babykos, nattevåk, og beinhard jobbing på at tvangstanker ikke skal vinne over meg igjen.  Nå er baby fokus, og hun skal aldri lide under noe ocd styrt mor, så her er det full fokus. 

Hipp hurra og gratulerer med den lille verdensborgeren! 

Så veldig hyggelig at det har gått så fint med dere alle og at du er fornøyd med oppfølgingen hele veien!

Nå ønsker jeg deg alt godt som tenkes kan og at din nye tilværelse blir harmonisk og spennende på en behagelig måte.

Beste hilsener fra bibben :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dory skrev:

Da er vår skjønne lille baby ankommet. Alt gikk veldig fint, og vi et så stolte.

fikk fantastisk oppfølging på barsel etterpå, i tilfelle det var noe. Men alt gikk fint:)

men jeg følges opp av dps, for sikkerhets skyld, da ocd har en tendens til å dukke opp på nye ting hos meg. Evig takknemlig for fantastisk oppfølging av helse Norge, av både baby, og mor:)

fikk skryt på sykehuset, for at vi var flinke med baby, og rolige. Baby virker meget harmonisk, og det gleder morshjertet veldig!

så nå blir det masse babykos, nattevåk, og beinhard jobbing på at tvangstanker ikke skal vinne over meg igjen.  Nå er baby fokus, og hun skal aldri lide under noe ocd styrt mor, så her er det full fokus. 

Gratulerer - med både baby og viljen din  til å være den som bestemmer av deg og ocd'en:-)

Godt å høre at dere får god oppfølgning, da det å få barn jo ikke akkurat er en bagatell når det kommer til endringer i livet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...