Gå til innhold

NHD kombinasjon av med.


Mexico

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du sover godt ;)

Om kombinasjonen er grei aner jeg ikke - men generelt, med alle medisiner med antihistaminvirkning for søvn (i ditt tilfelle Truxal og Tolvon) vil effekten bli dårligere etter noen uker. Man trenger ikke lang tid uten medisin eller med redusert dose før effekten kommer igjen, og jeg kan ikke svare på om det er lurt å ta jevnlige opphold hvor man evt kan bruke en annen medisin, men vær obs på det. Ser mange på DOL som etterhvert bruker enorme doser i lang tid, uten særlig effekt, og det er gjerne derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, issomethingwrong skrev:

Håper du sover godt ;)

Om kombinasjonen er grei aner jeg ikke - men generelt, med alle medisiner med antihistaminvirkning for søvn (i ditt tilfelle Truxal og Tolvon) vil effekten bli dårligere etter noen uker. Man trenger ikke lang tid uten medisin eller med redusert dose før effekten kommer igjen, og jeg kan ikke svare på om det er lurt å ta jevnlige opphold hvor man evt kan bruke en annen medisin, men vær obs på det. Ser mange på DOL som etterhvert bruker enorme doser i lang tid, uten særlig effekt, og det er gjerne derfor.

Takk for svar. Tolvon har jeg gått på i flere år på samme dose, og den virker fortsatt like bra for søvn, ingen behov for økning eller opphold av denne. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...