Gå til innhold

Se kona med en eller flere menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå plumper jeg ut med noe som sikkert provoserer mange, men så får heller være. 

Jeg er en mann som nærmer meg midten av 40 årene. Kona og jeg har vært i lag i 15 år og vi har det grei sammen, men jeg savner(som så mange andre der ute) noe ekstra krydder i sexlivet. Siden tenårene, dvs. siden starten av 1990-tallet har jeg fantasert om trekant med en ekstra mann. Mange mennesker der ute lever med ymse fantasier, noen litt mer vågale og skitne enn andre. Jeg tenner på "snill" sex, altså ikke dominans eller brutalitet, men med flere menn og ei dame. Denne drømmen har vokst seg til og jeg kunne tenkte meg å ha sex med en kar sammen med kona, eventuelt to karer mens jeg ser på. Sexen skal være som nevnt ovenfor "snill", altså ikke noe "hardcore" greier. Med noen kjappe søk på nettet så finner man fort ut at det finnes en haug med mannfolk å velge mellom der ute. Kona kan med andre ord plukke ut sin/sine drømmekandidat(er). Jeg har hintet om dette før, men hun har ikke vært mottakelig for dette emnet.

 Jeg leste i en undersøkelse i KK at norske kvinner blant annet drømmer om: 

Sex med en fremmed: Å bli bortført av en mystisk, kjekk mann.

Sex med en yngre mann: En populær fantasi, også blant kvinner.

Sex med to eller flere menn: Å være sentrum for mange menns begjær

Svarte kona politisk korrekt den gangen jeg foreslo trekant, eller er hun annerledes enn andre kvinner? Jeg har hatt trekant en gang før, men det var med ei dame som en kamerat og jeg møtte og dette var ikke hva jeg var ute etter. Hun som jeg vil se i midten er kona, uansett hvor rart det høres ut.

Nå skal jeg frem til det jeg lurer på. Hva tenker andre kvinner om dette - hva om du hadde fått muligheten fra din mann om å ha deg med hvem du ville mens mannen din enten var med eller bare så på? Jeg er ute etter kvinners tanker, og ikke hva man ville sagt høyt foran et annen menneske. Og hvordan burde mannen din lagt frem dette for deg på en måte at du forstod at dette virkelig var noe han brant for?

Anonymkode: aa3fa...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarte kona politisk korrekt den gangen jeg foreslo trekant, eller er hun annerledes enn andre kvinner? Jeg har hatt trekant en gang før, men det var med ei dame som en kamerat og jeg møtte og dette var ikke hva jeg var ute etter. Hun som jeg vil se i midten er kona, uansett hvor rart det høres ut.

Nå skal jeg frem til det jeg lurer på. Hva tenker andre kvinner om dette - hva om du hadde fått muligheten fra din mann om å ha deg med hvem du ville mens mannen din enten var med eller bare så på? Jeg er ute etter kvinners tanker, og ikke hva man ville sagt høyt foran et annen menneske. Og hvordan burde mannen din lagt frem dette for deg på en måte at du forstod at dette virkelig var noe han brant for?

Anonymkode: aa3fa...f7e

Jeg tror du trenger en realitetsorientering her. Det er ikke på noen måte sånn at ALLE andre kvinner går rundt og ønsker seg sex med 2-3-4 ukjente menn mens hennes ektemann sitter og ser på og at din kone er et særtilfelle som ikke gjør det. Noen gjør det nok, men jeg tipper at flertallet ikke gjør det.

Om min kjære en kveld sa at han ville at jeg skulle ha sex med noen andre mens han ville se på så hadde han ikke fått gjennomslag for sin ide. For meg er sex med ham det fineste og beste jeg vet og jeg er null interessert i å dra noen andre inn i sengen vår. Om han hadde fortsatt å mase om dette selv om jeg hadde gjort det helt klart for ham at det ikke var aktuelt,så ser jeg ikke bort fra at han etterhvert hadde vært nødt til å finne en annen kvinne å mase på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lillemus. Og det er for mange kvinner en himmelvid forskjell mellom seksuelle fantasier og det å ville leve dem ut. 

Anonymkode: d9ea1...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå plumper jeg ut med noe som sikkert provoserer mange, men så får heller være. 

Jeg er en mann som nærmer meg midten av 40 årene. Kona og jeg har vært i lag i 15 år og vi har det grei sammen, men jeg savner(som så mange andre der ute) noe ekstra krydder i sexlivet. Siden tenårene, dvs. siden starten av 1990-tallet har jeg fantasert om trekant med en ekstra mann. Mange mennesker der ute lever med ymse fantasier, noen litt mer vågale og skitne enn andre. Jeg tenner på "snill" sex, altså ikke dominans eller brutalitet, men med flere menn og ei dame. Denne drømmen har vokst seg til og jeg kunne tenkte meg å ha sex med en kar sammen med kona, eventuelt to karer mens jeg ser på. Sexen skal være som nevnt ovenfor "snill", altså ikke noe "hardcore" greier. Med noen kjappe søk på nettet så finner man fort ut at det finnes en haug med mannfolk å velge mellom der ute. Kona kan med andre ord plukke ut sin/sine drømmekandidat(er). Jeg har hintet om dette før, men hun har ikke vært mottakelig for dette emnet.

 Jeg leste i en undersøkelse i KK at norske kvinner blant annet drømmer om: 

Sex med en fremmed: Å bli bortført av en mystisk, kjekk mann.

 

Sex med en yngre mann: En populær fantasi, også blant kvinner.

 

Sex med to eller flere menn: Å være sentrum for mange menns begjær

Svarte kona politisk korrekt den gangen jeg foreslo trekant, eller er hun annerledes enn andre kvinner? Jeg har hatt trekant en gang før, men det var med ei dame som en kamerat og jeg møtte og dette var ikke hva jeg var ute etter. Hun som jeg vil se i midten er kona, uansett hvor rart det høres ut.

Nå skal jeg frem til det jeg lurer på. Hva tenker andre kvinner om dette - hva om du hadde fått muligheten fra din mann om å ha deg med hvem du ville mens mannen din enten var med eller bare så på? Jeg er ute etter kvinners tanker, og ikke hva man ville sagt høyt foran et annen menneske. Og hvordan burde mannen din lagt frem dette for deg på en måte at du forstod at dette virkelig var noe han brant for?

Anonymkode: aa3fa...f7e

Det er helt greit å spørre, men det er også helt greit å si nei. Du kan ta opp emnet forsiktig en gang til, muligens, men det høres ikke ut som hun har lyst. Forøvrig burde du huske på at når noe nevnes som en "vanlig" fantasi, så betyr det ikke at flertallet av kvinner drømmer om dette. I tillegg så er det ikke slik at alle ønsker at fantasier skal bli virkelighet, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med Lillemus. Og det er for mange kvinner en himmelvid forskjell mellom seksuelle fantasier og det å ville leve dem ut. 

Anonymkode: d9ea1...ff5

Nemlig! Jeg kan fantasere om mye rart og det kan tenne meg som bare det, men derfra og til å sette fantasiene ut i live?! Nah. Det skjer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min mann mast om noe sånt, så hadde jeg svart "Ja takk til flere menn samtidig, men DU får IKKE være til stede".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Her er jeg helt på linje med Lillemus.

Jeg skiller mellom fantasi og virkelig. Riktignok har jeg fantasert i korte øyeblikk, men ville ikke ha gjort det.

Jeg har fått det spørsmålet en gang og jeg reagerte med å le, samtig som som tanken slo meg: Skal jeg ? Jeg tenkte ikke lenge for å si det sånn. Kun et par sekunder før jeg sa nei :)

Om det var kjæresten min som hadde spurt meg om det samme, da hadde jeg blitt veldig lei meg og skjønt at han ikke var den rette mannen for meg.

 

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 26. august 2016 den 11.36, Nicklusheletida skrev:

Her er jeg helt på linje med Lillemus.

Jeg skiller mellom fantasi og virkelig. Riktignok har jeg fantasert i korte øyeblikk, men ville ikke ha gjort det.

Jeg har fått det spørsmålet en gang og jeg reagerte med å le, samtig som som tanken slo meg: Skal jeg ? Jeg tenkte ikke lenge for å si det sånn. Kun et par sekunder før jeg sa nei :)

Om det var kjæresten min som hadde spurt meg om det samme, da hadde jeg blitt veldig lei meg og skjønt at han ikke var den rette mannen for meg.

 

Enig! Det er mange fine fantasier man kan ha uten at man ønsker å sette det ut i livet. Jeg hadde også blitt såret om min partner hadde foreslått dette - lett å tenke "er jeg ikke bra nok?" Jeg ville også fryktet konsekvensen for forholdet. Det som er supert i fantasien, der du selv kontrollerer alt, kan bli helt feil i virkeligheten. Og hva om partneren ender opp med å bli sjalu? "Synes hun han andre var bedre..?" Nei, ikke verdt å risikere forholdet på! Skulle jeg levd ut en sluk fantasi måtte jeg ha benyttet anledningen mens jeg var singel. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- En svært lite tennende fantasi. Skulle jeg hatt sex med andre, så skulle i alle fall ikke mannen vært til stede. Eneste grunn til å ønske sex med andre, hadde uansett vært forelskelse og ev avvikling av forholdet for meg. Hadde han foreslått en mann ekstra, så hadde jeg lurt på om han hadde homofile tendenser, og om det var en dame ekstra, så hadde jeg følt at jeg ikke var bra nok. Alt  svært!! lite turn on... 

Tviler på at du får gjennomslag for fantasiene dine, ts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/26/2016 den 9.32, AnonymBruker skrev:

Nå plumper jeg ut med noe som sikkert provoserer mange, men så får heller være. 

Jeg er en mann som nærmer meg midten av 40 årene. Kona og jeg har vært i lag i 15 år og vi har det grei sammen, men jeg savner(som så mange andre der ute) noe ekstra krydder i sexlivet. Siden tenårene, dvs. siden starten av 1990-tallet har jeg fantasert om trekant med en ekstra mann. Mange mennesker der ute lever med ymse fantasier, noen litt mer vågale og skitne enn andre. Jeg tenner på "snill" sex, altså ikke dominans eller brutalitet, men med flere menn og ei dame. Denne drømmen har vokst seg til og jeg kunne tenkte meg å ha sex med en kar sammen med kona, eventuelt to karer mens jeg ser på. Sexen skal være som nevnt ovenfor "snill", altså ikke noe "hardcore" greier. Med noen kjappe søk på nettet så finner man fort ut at det finnes en haug med mannfolk å velge mellom der ute. Kona kan med andre ord plukke ut sin/sine drømmekandidat(er). Jeg har hintet om dette før, men hun har ikke vært mottakelig for dette emnet.

 Jeg leste i en undersøkelse i KK at norske kvinner blant annet drømmer om: 

Sex med en fremmed: Å bli bortført av en mystisk, kjekk mann.

 

Sex med en yngre mann: En populær fantasi, også blant kvinner.

 

Sex med to eller flere menn: Å være sentrum for mange menns begjær

Svarte kona politisk korrekt den gangen jeg foreslo trekant, eller er hun annerledes enn andre kvinner? Jeg har hatt trekant en gang før, men det var med ei dame som en kamerat og jeg møtte og dette var ikke hva jeg var ute etter. Hun som jeg vil se i midten er kona, uansett hvor rart det høres ut.

Nå skal jeg frem til det jeg lurer på. Hva tenker andre kvinner om dette - hva om du hadde fått muligheten fra din mann om å ha deg med hvem du ville mens mannen din enten var med eller bare så på? Jeg er ute etter kvinners tanker, og ikke hva man ville sagt høyt foran et annen menneske. Og hvordan burde mannen din lagt frem dette for deg på en måte at du forstod at dette virkelig var noe han brant for?

Anonymkode: aa3fa...f7e

Den undersøkelsen du har lest handlet om fantasier, og det er stor forskjell på å fantasere om noe og det å faktisk ville gjøre det i det virkelige liv.

Jeg er altså kvinne, akkurat 40. Jeg kan godt fantasere om de ting som er nevnt ovenfor, men aldri i verden om jeg ville gjennomført det.

For meg er sexlivet med min partner noe som er ekslusivt for oss og bare oss.

Jeg ville blitt særdeles såret om min mann hadde foreslått å dele meg med noen andre.

Når det er sagt, så er jeg mer en villig til å utforske seksuelle preferanser min mann måtte ha, innenfor tosomhetens rammer. Nettopp det  at vi deler noe unikt sammen, er det som gjør oss spesielle og binder oss sammen. Straks denne grensen er overskridet er det ikke "oss" lengre.

Tenker derfor at du skal være rimelig sikker på hva din kone tenker om dette, da forslaget i seg selv kan så ugress i deres forhold på sikt. 

 

 

Anonymkode: ba449...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hadde blitt med på å ha en extra mann:) Men nå hsr vi vært sammen i 20 år så sexlivet er blitt ganske kjedelig. Mannen min fantaserte mye om det da han var yngre, jeg også men vi gjorde aldri noe med fantasien da jeg rett og slett var for sjenert. Hadde han kommet med forslaget i dag så hadde jeg gitt grønt lys. Men du vise henne st si mener det alvorlig og ikke bare som en fleip. 

Anonymkode: ca659...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de fleste her. Jeg kan gjerne fantasere om andre, men ville aldri ha gjort det i virkeligheten! Sannsynligvis svarte kona di ærlig på dette, men du kan jo selvsagt spørre henne igjen. Sier hun nei igjen, må du la det ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  bryr meg ikke om sex og fantaserer ALDRI om dette hverken med en eller flere på en gang. Jeg tror jeg er A-sexual.

Endret av Ada jones fan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...