begel Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 Hei! Jeg kommer ikke inn på min madelenemie konto, fordi passord problemer, og vedkommende som har med dette å gjøre er på ferie i mange uker skrev moderator. Derfor får jeg ikke lest deres pm. Jeg måtte bare for å få svart dere opprete en ny bruker, Jeg har det stritt for tiden,....men når problemene og vedkommende ansatt i IT avdelingen til bonnier dukker opp, så ordner jo ting seg, men inntil videre så er jeg = madelenemie 5 Siter
Kalevaala Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 Takk for info, har savnet deg :-) 0 Siter
begel Skrevet 6. september 2016 Forfatter Skrevet 6. september 2016 41 minutes ago, Kalevaala said: Takk for info, har savnet deg :-) :-) Bare hyggelig. Kommer sterkere tilbake, har savnet deg også:-) 1 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 1 time siden, begel skrev: Hei! Jeg kommer ikke inn på min madelenemie konto, fordi passord problemer, og vedkommende som har med dette å gjøre er på ferie i mange uker skrev moderator. Derfor får jeg ikke lest deres pm. Jeg måtte bare for å få svart dere opprete en ny bruker, Jeg har det stritt for tiden,....men når problemene og vedkommende ansatt i IT avdelingen til bonnier dukker opp, så ordner jo ting seg, men inntil videre så er jeg = madelenemie Ok. Bra å se at du fortsatt er der ute i alle fall :-) 0 Siter
begel Skrevet 6. september 2016 Forfatter Skrevet 6. september 2016 4 minutes ago, Gargamel said: Ok. Bra å se at du fortsatt er der ute i alle fall :-) :-) I am still alive! 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 Bra du ga «lyd» i fra deg. Hyggelig å «se» deg 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 Jeg lurte veldig på hvor det var blitt av deg ja! Godt å se deg igjen! 0 Siter
Kayia Skrevet 6. september 2016 Skrevet 6. september 2016 Så hyggelig å se deg her igjen Klem til deg! 0 Siter
umakenverdt Skrevet 7. september 2016 Skrevet 7. september 2016 Det var godt å høre fra deg Lurte jo på hvor det ble av deg. 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 Håper du kommer tilbake hit snart. Savner dine skråblikk på tilværelsen Lærer så utrolig mye av deg! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. september 2016 Skrevet 9. september 2016 Savner deg jeg og Kom tilbake <3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.