Gå til innhold

Frosken


ISW

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi hadde en uenighet i en tråd for noen uker siden.

Etter det har jeg sett med en viss bekymring på at du ikke har vært her. Jeg håper ikke det har en sammenheng.

Jeg står for det jeg skrev, at jeg misliker å nærmest bli sensurert i det jeg skriver. Det er helt greit at vi er uenige, men når det blir sånn at "du synes ikke jeg skal skrive at.." så opplever jeg det som sensur fremfor meningsutveksling. Da blir jeg irritert. Jeg mener også at en avklaring av roller er på sin plass, om du skriver som privatperson eller om du skriver som en ansatt på nettstedet.

Imidlertid setter jeg et skarpt skille mellom sak og person. Jeg er ikke på noen måte sint - på deg. Du er en fantastisk ressurs til å hjelpe mennesker og du har sannsynligvis reddet liv på psykiatriforumet. Jeg håper virkelig du fortsetter å skrive her, og at du ikke ble demotivert av en liten verbal skyllebøtte fra meg ;-)

mvh

isw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du er bekymret for at du er årsaken for at folk ikke er her, tror jeg du tillegger deg selv for stor betydning her inne

Anonymkode: 3b688...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, issomethingwrong skrev:

Hei,

Vi hadde en uenighet i en tråd for noen uker siden.

Etter det har jeg sett med en viss bekymring på at du ikke har vært her. Jeg håper ikke det har en sammenheng.

Jeg står for det jeg skrev, at jeg misliker å nærmest bli sensurert i det jeg skriver. Det er helt greit at vi er uenige, men når det blir sånn at "du synes ikke jeg skal skrive at.." så opplever jeg det som sensur fremfor meningsutveksling. Da blir jeg irritert. Jeg mener også at en avklaring av roller er på sin plass, om du skriver som privatperson eller om du skriver som en ansatt på nettstedet.

Imidlertid setter jeg et skarpt skille mellom sak og person. Jeg er ikke på noen måte sint - på deg. Du er en fantastisk ressurs til å hjelpe mennesker og du har sannsynligvis reddet liv på psykiatriforumet. Jeg håper virkelig du fortsetter å skrive her, og at du ikke ble demotivert av en liten verbal skyllebøtte fra meg ;-)

mvh

isw

Jeg har ikke fått med meg dette, men savner frosken her ja <3 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, issomethingwrong skrev:

Hei,

Vi hadde en uenighet i en tråd for noen uker siden.

Etter det har jeg sett med en viss bekymring på at du ikke har vært her. Jeg håper ikke det har en sammenheng.

Jeg står for det jeg skrev, at jeg misliker å nærmest bli sensurert i det jeg skriver. Det er helt greit at vi er uenige, men når det blir sånn at "du synes ikke jeg skal skrive at.." så opplever jeg det som sensur fremfor meningsutveksling. Da blir jeg irritert. Jeg mener også at en avklaring av roller er på sin plass, om du skriver som privatperson eller om du skriver som en ansatt på nettstedet.

Imidlertid setter jeg et skarpt skille mellom sak og person. Jeg er ikke på noen måte sint - på deg. Du er en fantastisk ressurs til å hjelpe mennesker og du har sannsynligvis reddet liv på psykiatriforumet. Jeg håper virkelig du fortsetter å skrive her, og at du ikke ble demotivert av en liten verbal skyllebøtte fra meg ;-)

mvh

isw

Nå tror jeg du tillegger deg selv for stor betydning ja. Jeg har også vært uenig med frosken. Faktisk i noe av det samme som du skriver her. Regner med frosken tåler uenighet etter så mange år på dol :)

Var det ikke et eller annet om at hun var på mange ukers ferie da ?

Vel, jeg vet ikke, men jeg tror altså at du overdriver din egen betydning nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Nå tror jeg du tillegger deg selv for stor betydning ja. Jeg har også vært uenig med frosken. Faktisk i noe av det samme som du skriver her. Regner med frosken tåler uenighet etter så mange år på dol :)

Var det ikke et eller annet om at hun var på mange ukers ferie da ?

Vel, jeg vet ikke, men jeg tror altså at du overdriver din egen betydning nå :)

Jeg skrev dette for sikkerhets skyld. Ikke at jeg påstår at det er min skyld.

Uansett årsak synes jeg det var en grei presisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg skrev dette for sikkerhets skyld. Ikke at jeg påstår at det er min skyld.

Uansett årsak synes jeg det var en grei presisering.

Jeg støtter hovedinnleggetinnlegget ditt. 

Anonymkode: 5ee91...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, issomethingwrong skrev:

Jeg skrev dette for sikkerhets skyld. Ikke at jeg påstår at det er min skyld.

Uansett årsak synes jeg det var en grei presisering.

Den er grei og vi er ikke uenige i innholdet i det du skrev ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...