Gå til innhold

Vanskelig spørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest en anonym mus

Synes det er vanskelig å sette ord på problemet mitt, men jeg skal prøve. Jeg er 22 år, frisk, ingen barn, men jeg har et problem med brystene mine. Størrelsen er ok, bruker C-cup. Men det er formen det er noe galt med, de er rett og slett ikke normale.

Det er vel normalt at pupper strammes og slakkes ettersom huden gjør det når man er varm eller fryser. Men mine er så ekstreme.. de er stort sett ok når jeg fryser, da ser de tilnærmet normale ut. Men når jeg er varm får jeg rett og slett hengepupper. Huden strekker seg noe helt utrolig.. Har derfor også store strekkmerker rundt brystene.

Jeg har alltid hatt komplekser for dette, og det hemmer meg en del i sexlivet også, selv om jeg har et svært godt forhold til min samboer gjennom 4 år.

Er det mulig å gjøre noe? Jeg kommer vel til å få barn en gang, vil et inngrep forhidre mulighetene for å amme? Jeg vil så gjerne ha "stabile" bryster... Og har aldri hørt om andre med samme problem, så det er nok ikke særlig vanlig. Hva sier du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41360-vanskelig-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Kjenner meg godt igjen!

Jeg hadde relativt små bryster, pene og faste dersom det var kaldt, men dessverre slappere og litt spisse ellers.

La inn silikon for et par år siden. De er større, men ellers har jeg samme problem..

Jeg tror det bare er å godta at sånn er det!

Hei.

Kjenner meg godt igjen!

Jeg hadde relativt små bryster, pene og faste dersom det var kaldt, men dessverre slappere og litt spisse ellers.

La inn silikon for et par år siden. De er større, men ellers har jeg samme problem..

Gjest (Anonymous)

Hei.

Kjenner meg godt igjen!

Gjest (Anonymous)

Hei.

Kjenner meg godt igjen!

Oj! Det var 3 ganger det!

Flau

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Dette er nok ikke så uvanlig som du tror.

Jeg tror du skal prøve ikke å la det hemme deg. Mange har det nok på samme måten.

Hvis du likevel skulle velge å gjøre noe, synes jeg det høres ut som om du ikke skal ha proteser, for du er jo fornøyd med størrelsen. Et brystløft kan gjøres med ganske lite arr, og uten å ødelegge følsomhet og amming i de aller fleste tilfellene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...