Gå til innhold

Schizoaffektiv.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

TRor ikke det nei. Men det er noe annet med mine drømmer, jeg snakker med folks høyere selv. 

Herregud...

Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Kanskje han brygget på en forkjølelse og var sliten, kanskje han hadde sovet dårlig, kanskje han synes det var leit å se at du har det tungt, kanskje han egentlig bare tenkte på noe, kanskje han lurte på hvordan han skal motivere deg til aktivitet, kanskje kanskje kanskje kanskje. Spør før du tolker :-)

Eller kanskje han var oppgitt fordi han visste om en på to år med hjernesvults, og jeg sa det var en mening med det. At vi alle er her for å lære, at personens høyere selv hadde valgt det. 

Skrevet
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Herregud...

Det er forskjell på det og vanlige drømmer, har vanlige drømmer jeg og. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Eller kanskje han var oppgitt fordi han visste om en på to år med hjernesvults, og jeg sa det var en mening med det. At vi alle er her for å lære, at personens høyere selv hadde valgt det. 

Ja det kan utmerket godt være at han ble oppgitt, men på eksakt samme tid vet han også at slike utsagn er helt vanlig for mennesker med din lidelse stjernestøv.

Skrevet (endret)

Jeg håper NHD leser denne tråden og kan komme inn og bekrefte at dere ikke har samtaler i drømme.

En drøm er - som jeg sa i sex-tråden din for en uke siden - tanker mens man sover. Siden du grubler så mye på dagtid er det ikke rart at du tenker dette i søvne også.

Det bekymrer meg at du er ute på denne galaien igjen må jeg si...

Endret av Kayia
Skrevet
Akkurat nå, XbellaX skrev:

Ja det kan utmerket godt være at han ble oppgitt, men på eksakt samme tid vet han også at slike utsagn er helt vanlig for mennesker med din lidelse stjernestøv.

Ja tror han ble oppgitt over meg "Et lite uskyldig barn" sa han. 

Skrevet
2 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg håper NHD leser denne tråden og kan komme inn og bekrefte at dere ikke har samtalet i drømme.

En drøm er - som jeg sa i sex-tråden din for en uke siden - tanker mens man sover. Siden du grubler så mye på dagtid er det ikke rart at du tenker dette i søvne også.

Det bekymrer meg at du er ute på denne galaien igjen må jeg si...

NHD er ikke klar over det i sin dagsbevissthet, er jo derfor det heter det høyere selv. Jeg har møtt han, og han var klok. 

Det er jo det jeg har skrevet her for tiden, er åndelig forvirret. Vet ikke hvor lenge det varer jeg. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja tror han ble oppgitt over meg "Et lite uskyldig barn" sa han. 

Det kunne jeg også blitt, oppgitt og sikkert også synes at slike uttalelser var triste, på samme tid vet vi at dette er noe som stammer fra din sykdom. Men det er ikke skremmende eller ubehagelig på noen måte, å møte mennesker som strever med livet på en eller annen måte, og kanskje spesielt mennesker med ditt sykdomsbilde, er noe han gjør hver eneste dag, det er jobben hans. Jeg vil tro han også blir bekymret for deg og at det er noe av denne "oppgittheten" du tolker som negativt.

Skrevet (endret)
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

NHD er ikke klar over det i sin dagsbevissthet, er jo derfor det heter det høyere selv. Jeg har møtt han, og han var klok. 

Det er jo det jeg har skrevet her for tiden, er åndelig forvirret. Vet ikke hvor lenge det varer jeg. 

Dette er jo bare tull, det er forårsaket av sykdommen din, men jeg må innrømme at du har fiffige forklaringer! Nesten litt Tommy og Tiger'n - du finner opp regler som passer dine forklaringer på en litt litt komisk, men mest veldig skremmende måte.

Tenk på dette:

Så det er KUN du som vet at du har snakket med alle i drømme altså? Hvordan kan det ha seg at det bare er du i hele universet som er bevisst når du er i ditt høyere selv, men alle andre ikke er det?

Beklager å rokke ved din overbevisning, men hører du ikke selv at dette høres tullete ut, og at det ikke er det spøtt logisk og sannsynlig?

Endret av Kayia
Skrevet
2 minutter siden, XbellaX skrev:

Det kunne jeg også blitt, oppgitt og sikkert også synes at slike uttalelser var triste, på samme tid vet vi at dette er noe som stammer fra din sykdom. Men det er ikke skremmende eller ubehagelig på noen måte, å møte mennesker som strever med livet på en eller annen måte, og kanskje spesielt mennesker med ditt sykdomsbilde, er noe han gjør hver eneste dag, det er jobben hans. Jeg vil tro han også blir bekymret for deg og at det er noe av denne "oppgittheten" du tolker som negativt.

Ja ikke vet jeg, han sa jeg måtte ikke gå for mye inn i dette fordi.....så sa han ikke mer. Kanskje det skremmer han, jeg trenger tydelige svar. Men det var vel ikke bra da antar jeg på et eller annet vis. Nå er ting uvisst for meg og det skremmer meg litt, er litt i et modus hvor alt kan skje. Da pleier jeg å være redd, men fikk jo beskjed om å ikke være redd. For prøve å holde meg rolig, men virkeligheten er rar. 

Skrevet
1 minutt siden, Kayia skrev:

Dette er jo bare tull, men jeg må innrømme at du har fiffige forklaringer :D Nesten som Tommy og Tiger'n - du finner opp regler som passer dine forklaringer på en litt komisk men også veldig skremmende måte.

Så det er KUN du som vet at du har snakket med alle i drømme altså? Hvordan kan det ha seg da tenker du? At det bare er du i hele universet som er bevisst når du er i ditt høyere selv, men alle andre ikke er det??

Hører du ikke selv at dette høres helt cococabanas-tullete ut, og ikke er det spøtt logisk og sannsynlig??  :D:D:D

Ånei, det er ikke BARE meg, for all del. Vi har alle slike opplevelser "drømmer", men jeg er bevisst på dem. Har hatt mange slike etter jeg begynte med latuda. Har også veldig livlige drømmer, på risperdal drømte jeg ikke. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ånei, det er ikke BARE meg, for all del. Vi har alle slike opplevelser "drømmer", men jeg er bevisst på dem. Har hatt mange slike etter jeg begynte med latuda. Har også veldig livlige drømmer, på risperdal drømte jeg ikke. 

Jeg modererte svaret mitt, men du rakk å svare før jeg endret ser jeg.

Dersom det ikke bare er du som er bevisst at du vet hvem du snakker med, hvordan kan du vite at ikke NHD er en av dem som er bevisst også da?

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Har ikke fått noe hjelp fra dagsenteret, ville jo noen skulle dra meg med på tur. De bryr seg vel ikke. Får be sønnen og kjæresten på middag en dag, vet bare ikke hva jeg skal lage da. 

Har du mast på dem da? Spurt om de har sett på saken?

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Mareritt er en bivirkning av Latuda, det er ikke så merkelig at du får livlige drømmer av dem da. Men det er bare en bivirkning og har ingenting med virkeligheten å gjøre.

Skrevet
1 minutt siden, Kayia skrev:

Jeg modererte svaret mitt, men du rakk å svare før jeg endret ser jeg.

Dersom det ikke bare er du som er bevisst at du vet hvem du snakker med, hvordan kan du vite at ikke NHD er en av dem som er bevisst også da?

Tja, vi kan jo spør han? 

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Har du mast på dem da? Spurt om de har sett på saken?

Mareritt er en bivirkning av Latuda, det er ikke så merkelig at du får livlige drømmer av dem da. Men det er bare en bivirkning og har ingenting med virkeligheten å gjøre.

Har ikke mast på dem nei, vet ikke helt hva jeg skal si og det er ubehagelig å be om hjelp. Skulle være nok allerede. 

Det er ikke mareritt, men veldig livlige drømmer...jaja noen ganger mareritt. Men har hatt drømmer uten medisiner og, det gir meg mye å sove. Det er da jeg får masse informasjon. 

Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har ikke mast på dem nei, vet ikke helt hva jeg skal si og det er ubehagelig å be om hjelp. Skulle være nok allerede. 

Det er ikke mareritt, men veldig livlige drømmer...jaja noen ganger mareritt. Men har hatt drømmer uten medisiner og, det gir meg mye å sove. Det er da jeg får masse informasjon. 

Men du skulle jo det. Istedefor at du går rundt og tror at de ikke ønsker å hjelpe deg så er det mye bedre at du spør om når du kan forvente å få svar på dette skjemaet du leverte.

Ja, jeg så det. Men om mareritt er en bivirkning så er det jo ikke usannsynlig at de også gjør drømmene litt mer livlige.

Skrevet

Men du skulle jo det. Istedefor at du går rundt og tror at de ikke ønsker å hjelpe deg så er det mye bedre at du spør om når du kan forvente å få svar på dette skjemaet du leverte.

Ja, jeg så det. Men om mareritt er en bivirkning så er det jo ikke usannsynlig at de også gjør drømmene litt mer livlige.

Ja kan jo spør en dag, men det er ikke sikkert de vil hjelpe meg. Føler de behandler meg annerledes enn de andre, tror ikke de liker meg. 

Livlige drømmer har jeg ihvertfall ja. 

Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kan jo spør en dag, men det er ikke sikkert de vil hjelpe meg. Føler de behandler meg annerledes enn de andre, tror ikke de liker meg. 

Livlige drømmer har jeg ihvertfall ja. 

Nå antar du en masse igjen. Det er ikke sikkert de kan hjelpe deg, men det vet du ikke før du har spurt. De har en jobb, det spiller ingen rolle om de liker deg eller ikke, de har ikke lov til å forskjellsbehandle uansett og det vet de.

Skrevet

Nå antar du en masse igjen. Det er ikke sikkert de kan hjelpe deg, men det vet du ikke før du har spurt. De har en jobb, det spiller ingen rolle om de liker deg eller ikke, de har ikke lov til å forskjellsbehandle uansett og det vet de.

Men jeg skrev jo jeg trengte å komme mer mer ut, de reiser jo på hjemmebesøk til folk. Og han som hadde sønnen min pleide å gå turer med han. 

Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg skrev jo jeg trengte å komme mer mer ut, de reiser jo på hjemmebesøk til folk. Og han som hadde sønnen min pleide å gå turer med han. 

Men det er kommunen det er snakk om, ting går ikke fort i kommunen. Vi snakket jo om det for litt siden, at du måtte spørre dem om de hadde sett på saken. Fortsatt går du bare og venter. Kanskje de ikke har kapasitet akkurat nå, kanskje de prøver å finne ut hvordan de best kan hjelpe deg. Det kan være mange grunner til at du ikke har hørt noe enda, mest sannsynlig fordi kommunen er tregheten selv ;) Men istedefor å gå og lure så spør dem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...