Gå til innhold

Arb.ledig med sluttpakke


Gjest Stars and stripes

Anbefalte innlegg

Gjest Stars and stripes

Jeg har fått tilbud om sluttpakke fra jobben dersom jeg går frivilling. Jeg vil få 6 mnd. lønn når arbeidsforholdet opphører.

Når kan jeg få arbeidsledighetstrygd dersom jeg ikke finner arbeid? Blir det karensperiode fordi jeg går frivilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterpoet

OBS! Ikke gå i blemma. Får du sluttpakke, får du heller ikke arb.ledighetstrygd de seks månedene!

Sjekk dette opp nøye (med saksbehandler på Aetat -det nytter ikke å forholde seg til et flyktig svar på Internett) før du takker ja til sluttpakken, så du ikke får noen økonomiske overraskelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irene Grøneng

Du får ikke AL så lenge du har rett på lønn fra tidligere arbeidsgiver. 8 ukers avstengning kommer ikke i bruk når oppsigelsen har skjedd mer enn 6 mndr før søknaden om AL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...