Gjest Stars and stripes Skrevet 15. januar 2002 Skrevet 15. januar 2002 Jeg har fått tilbud om sluttpakke fra jobben dersom jeg går frivilling. Jeg vil få 6 mnd. lønn når arbeidsforholdet opphører. Når kan jeg få arbeidsledighetstrygd dersom jeg ikke finner arbeid? Blir det karensperiode fordi jeg går frivilling? 0 Siter
Gjest Blomsterpoet Skrevet 15. januar 2002 Skrevet 15. januar 2002 OBS! Ikke gå i blemma. Får du sluttpakke, får du heller ikke arb.ledighetstrygd de seks månedene! Sjekk dette opp nøye (med saksbehandler på Aetat -det nytter ikke å forholde seg til et flyktig svar på Internett) før du takker ja til sluttpakken, så du ikke får noen økonomiske overraskelser. 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 15. januar 2002 Skrevet 15. januar 2002 Du får ikke AL så lenge du har rett på lønn fra tidligere arbeidsgiver. 8 ukers avstengning kommer ikke i bruk når oppsigelsen har skjedd mer enn 6 mndr før søknaden om AL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.