Gå til innhold

Madelenemie


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper også hun kikker innom igjen :) Håper at hun har det bra, og at oppholdet fra dol betyr at livet fylles av andre og positive gjøremål :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
4 timer siden, Kayia skrev:

Jeg håper også hun kikker innom igjen :) Håper at hun har det bra, og at oppholdet fra dol betyr at livet fylles av andre og positive gjøremål :) 

Ja, jeg håper også at det er et bra tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei dere alle:-)

Jeg har det bare veldig bra, og hektisk og har lenge tenkt på å skrive og svare.

Men så rekker ikke timene i hverdagen til alltid:-)  (jeg tror velkjent:-)

Jeg har det riktig godt, har en nokså stor privat omveltning i livet på mange områder, og utdanning og jobb er noe av det, som utfordres, da jeg har blitt kastet ut i arbeidsliv og nytenkning på en så radikal måte, at det er krevende, og med tanke på en helt annen arena, ja så får vi se hva tiden jeg har til disposisjon vil greie bidra med. :-)

Jeg har nok ikke så mye tid å være på dol, men jeg håper litt mer enn de siste måneder, 

Mennesker får si hva de vil om nettet, anonymitet og distanse, men mine beste venner har jeg faktisk fått på nett, først som anonym, så ikke så anonym:-)

Ektehet, virker alltid sånn at man får gode venner, ærlige venner, og da spiller ikke hyppighet inn, for hvor ofte man treffes.

Og ektehet, trenger ikke fibernett...trengs bare medmenneskelighet, mer avansert, men bedre for hjertet :-)

Glad i dere:-) Madelenemie

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
10 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei dere alle:-)

Jeg har det bare veldig bra, og hektisk og har lenge tenkt på å skrive og svare.

Men så rekker ikke timene i hverdagen til alltid:-)  (jeg tror velkjent:-)

Jeg har det riktig godt, har en nokså stor privat omveltning i livet på mange områder, og utdanning og jobb er noe av det, som utfordres, da jeg har blitt kastet ut i arbeidsliv og nytenkning på en så radikal måte, at det er krevende, og med tanke på en helt annen arena, ja så får vi se hva tiden jeg har til disposisjon vil greie bidra med. :-)

Jeg har nok ikke så mye tid å være på dol, men jeg håper litt mer enn de siste måneder, 

Mennesker får si hva de vil om nettet, anonymitet og distanse, men mine beste venner har jeg faktisk fått på nett, først som anonym, så ikke så anonym:-)

Ektehet, virker alltid sånn at man får gode venner, ærlige venner, og da spiller ikke hyppighet inn, for hvor ofte man treffes.

Og ektehet, trenger ikke fibernett...trengs bare medmenneskelighet, mer avansert, men bedre for hjertet :-)

Glad i dere:-) Madelenemie

 

 

 

 

Godt å seg og lykke til med alt det nye i livet :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store, flotte ord varmer et ekte hjerte i hverdagen, hvor ærbødigheten, og ikke minst plikten, står sentralt.

Anonymkode: b1af0...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...