Gå til innhold

Gynekolog og spiral.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, takk som spør. Andre forsøk gikk bra.

Jeg tok Cytotec på forhånd (for å åpne) og fikk det endelig til å klaffe at jeg hadde time under menstruasjonen. Det skulle også gi større åpning ifølge gynekologen.  2g Paracet tok jeg også først. 

Innsettingen gikk bedre denne gangen. Dvs. jeg synes nok det var omtrent like vondt -  men nå var jeg forberedt på smerter, og klarte å puste meg gjennom det - og ikke minst ligge stille.  Jeg klarte ikke å la være å stønne høyt av smerte et par ganger, men vips så var det gjort. 

Etter å ha reist meg fra gynekologstolen ble jeg svimmel og uvel, og hadde vondt.  Satt meg ned på venterommet et kvarter før jeg klarte å gå ut i dagen igjen.  Etterpå var det litt menssmerter et par dager, og så har det vært helt bra. 

Er så glad for å ha gjennomført det. Nå er jeg spent på hva det gjør for migrenen min, som er årsaken til at jeg satt den inn.  

 

Endret av Kalevaala
La til info om tiden etterpå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der ser du, spiral- krampe-smerter ligger ikke for alle. Ikke alle kvinner som takler den smerten. Får håpe det går bra med deg da, så du slipper å ta den ut igjen.  Har aldri forstått meg på dem som møter opp for å sette inn en spiral. Å som ikke har skjønt hva det går ut på. Tror det er bare å trø inn en stav lignende sak å så er saken biff. Til tross for at dem er forklart på forhånd prosessen. Å så skulle ha pasientene ha fått vært en stund til gynekologen, før de blir sendt hjem. Må gå for neste pasient venter. All ære til dem som takler spiral. Så vondt vil jeg ikke meg selv.

Anonymkode: ed6ae...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...