Gå til innhold

Dere som kjører bil til jobb


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg kjører, selv om det kun er 15 min å gå. Parkerer gratis enn så lenge, så får se hvordan det blir når det etter hva ryktet sier blir betaling neste år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, cathlin skrev:

Noen steder fins det pendlerparkeringsplasser f.eks ved togstasjoner. Tenkte på om du kunne kjøre til buss nr 2 og parkere der, så slipper du unna med kun en bussreise. Forutsetter at det er billig parkering ved busstoppet og at prisen på buss + parkering ikke overstiger pris på parkering på jobb.

Ingen gratis eller rimelig parkering ved bussen fra kjæresten nei, om jeg skal hjemmefra har jeg faktisk vurdert å gå en halvtimes tid og ta buss resten. Det kjedelige er at om jeg skal gjøre det samme på vei hjem blir det veldig mye motbakke... Men det ser ut som jeg har funnet en annen løsning, så får jeg bare håpe at den blir varig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cilie skrev:

Jeg kjører, selv om det kun er 15 min å gå. Parkerer gratis enn så lenge, så får se hvordan det blir når det etter hva ryktet sier blir betaling neste år. 

15 min gange er jo perfekt! :) Hos meg er det snakk om bortimot 90 min, det er ca. 8 km og med en del motbakke tar det jo lengre tid enn om det hadde vært på flat mark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...