Gå til innhold

Er du mye frustrert?


AnonymBruker

Er du mye frustrert?  

7 stemmer

  1. 1. Er du mye frustrert?

    • Ja
      4
    • Nei
      3
    • Midt i mellom ja og nei, dvs. litt frustrert, eller frustrert i perioder
      0


Anbefalte innlegg

1 time siden, Inner self skrev:

Jeg blir frustert over att folk kaller FRP sine velgere uintelligente... ER jeg mindre intelligent????? Det er så billig...

298616.gif

Som vi kan se er det bare Frp og Venstre som skiller seg ut.

Anonymkode: 4f08b...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Inner self skrev:

Vel jeg har 122 i IQ. Og stemmer FRP.

Da vet du ikke også at det er forskjell på gruppe- og individ-nivå.

Anonymkode: 4f08b...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok det er en sammenheng, høyrevelgere har nok høyest "iq" , sv har nok høyest "empati" og ganske lav IQ, frp har nok lav IQ, ap har nok snittverdier på begge. Men det betyr ikke at frp velgere er "dumme", altså, eller at IQ betyr noe som helst. 

Tror nok det har vært noen studier på utdanning/parti og ut ifra det kan en si en del om iq/parti, men orker ikke google, uansett dette er mine teorier :) 

Stemmer forøvrig FRP selv (de gangene jeg orker/gidder å gå ut for å stemme da...), ja det er åpenbart at de snakker vås, men det er ikke nødvendigvis bedre enn f.eks ap som snakker vås men bruker merkelige ord /hundrevis av millioner på PR byråer som garanterer at de ikke "sier noe galt" samtidig som de ikke sier noen ting bare manipulerer folk til å tro de er best uten at det har basis i faktisk poitikk/faktiske forhold. Tror ikke folk som blir lurt av ap sitt "fine snakk" er "smartere" enn folk som blir lurt av frps mer åpenlyse forenklinger av virkeligheten/enkle løsninger.

Anonymkode: 1a72f...d2a

Jeg mener ikke at du kan generalisere slik du gjør her... Men når du først gjør det, vil jeg skyte inn med samme "tyngde" at du nok finner en del SVere med høy iq. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet vel det, men det er vel heller ikke jeg som generaliserer her? Det var en dolfrue som yttret att FRP*re er dumme. Jeg får ofte høre hvor håpløs jeg er som sympatiserer med de.  Men jeg har slluttet å bli veldig provosert. Det ser ut som de intelligente som stemmer Venstre, er lite fleksible, eller villige til å innrømme att innvandringen er ute av kontroll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...