Gå til innhold

– Vil ikke kritisere Hanvold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anklager de gamle-Erik for å stå bak?

http://www.dagen.no/Nyheter/sympatisører/–-Vil-ikke-kritisere-Hanvold-403355

Ekteparet Vigrestad på Jæren støtter ivrig TV Visjon Norge i bønn og med penger. De har ikke endret syn etter Brennpunkt-dokumentaren.

– Jeg ser på dette programmet på NRK som et angrep fra den vonde. Derfor synes jeg synd på Hanvold, og jeg satt og bad for han. Dette skjer på grunn av misunnelse, og fordi det har gått så godt for ham, sier Gudny Vigrestad til Dagen.

– Jeg har bare positive ting å si om Hanvold. Disse kritiske tingene som er kommet fram fordi de ønsker å knekke ham og kvele Visjon Norge, legger Rasmus Vigrestad til hjemme i stua i Hå på Jæren.

– Hva skulle vi gjort uten Visjon Norge? Denne kanalen er en stor velsignelse. Vi vil nå be enda mer for Hanvold, understreker Gudny.

Gudny og Rasmus Vigrestad har vært ivrige tilhenger av TV Visjon Norge helt fra starten. Hun ble alvorlig skadet i en bilulykke og satt i rullestol i 16 år.

– Vi søkte etter steder der de bad for syke og kom til Visjons Norges teltmøter i Hokksund 20. juli 2005. Her ble jeg bedt for og helbredet der og da. Det er Jesus som skal ha all ære, understreker Gudny.

Senere har ekteparet trofaste fulgt TV-stasjonens sendinger.

– Vi ser Dagsrevyen på NRK, og etterpå går vi over til denne kristne kanalen. Så det blir noen timer hver kveld, sier Rasmus Vigrestad.

Begge støtter også regelmessig TV Visjon Norge med penger. Rasmus gir en tusenlapp hver måned, mens Gudny gir mer sporadisk.

– Jeg hadde aldri våget å slutte å gi, sier Gudny Vigrestad.

Anonymkode: 85bb1...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...