Gå til innhold

Hva gjør du på?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en fullverdig dag.

Anonymkode: a38c0...cad

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en fullverdig helg.

Anonymkode: a38c0...cad

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Noen som har det.

Anonymkode: fe30e...b69

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på folk, vel.

Anonymkode: a38c0...cad

Jeg føler at noen er litt stuck on repeat her på DOL. Hva er det som gjør det så viktig for dere å komme med disse kommentarene? Dere vet alle andre er dritt lei dem. Får dere en slags glede av å irritere andre? Hva med å heller bruke energien på å gjøre noe med eget liv fremfor å så åpenlyst fortelle at dere misunner andres liv. Dere kan ikke få livet til laban, påskelilje eller noen av de andre dere stadig påpeker at har et fullverdig liv. Samme hvor mye dere gnæger om det så må dere faktisk forme deres egne liv, ut ifra de forutsetninger dere har. Og tro meg, livet blir ikke fullkomment av å henge seg opp i det andre har som man selv ikke kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
9 timer siden, Kanonføde skrev:

Hvor blir det av Mummi selv, og ma-ma-ma-ma-Mummi mamma og pa-pa-pa-pa-Mummi pappa?

Og Lille My?

hvem vet.

 

50 minutter siden, Trine skrev:

Jeg kunne nok vært lille My, det tenkte jeg ihvertfall i går, men jeg pleier ikke følge trender også er jeg så vanedyr at om jeg hadde byttet bilde så hadde alt bare blitt skikkelig feil :P

For meg vil Nicklusheletida alltid være lille My. Jeg ser for meg lille My når jeg leser innleggene.

Forresten så ser avataren til Trine ut som en hane på avstand. 

Jeg blir kanskje coyote igjen en dag, men snusmumrik føles også riktig. Vi får se.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trine skrev:

 

 

 

Jeg føler at noen er litt stuck on repeat her på DOL. Hva er det som gjør det så viktig for dere å komme med disse kommentarene? Dere vet alle andre er dritt lei dem. Får dere en slags glede av å irritere andre? Hva med å heller bruke energien på å gjøre noe med eget liv fremfor å så åpenlyst fortelle at dere misunner andres liv. Dere kan ikke få livet til laban, påskelilje eller noen av de andre dere stadig påpeker at har et fullverdig liv. Samme hvor mye dere gnæger om det så må dere faktisk forme deres egne liv, ut ifra de forutsetninger dere har. Og tro meg, livet blir ikke fullkomment av å henge seg opp i det andre har som man selv ikke kan få.

Det handler om 3-4 stk her. Kunne gjerne navngitt dem, men da hadde jeg fått kjeft av kjære admin. 

Ja, de skriver sånt for å irritere. De har definert Laban, Påskelilje, m.flere (tidvis virker det som det gjelder alle som har jobb eller fritidsaktiviteter) som en slags elite her inne, og ser på det som sin plikt å rakke ned på dem eller mobbe dem, nærmest for å skape litt balanse. Og ja, tror de får litt glede av det. Litt samme type glede som man får av å eventuelt se Rosenborg tape cupfinalen mot Kongsvinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Trine said:

Jeg kunne nok vært lille My, det tenkte jeg ihvertfall i går, men jeg pleier ikke følge trender også er jeg så vanedyr at om jeg hadde byttet bilde så hadde alt bare blitt skikkelig feil :P

Hun framstår som aggressiv, glad og respektløs, uten å være ondsinnet. Hun beskrives også som nysgjerrig, fryktløs og usentimental. Sonja Hagemann karakteriserer Lille My som «en blanding av rakkerunge og fornuftsvesen – blottet for sentimentalitet, men sine venners venn.» Samtidig er hun en pågående og usaklig debattant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, issomethingwrong said:

Det handler om 3-4 stk her. Kunne gjerne navngitt dem, men da hadde jeg fått kjeft av kjære admin. 

Ja, de skriver sånt for å irritere. De har definert Laban, Påskelilje, m.flere (tidvis virker det som det gjelder alle som har jobb eller fritidsaktiviteter) som en slags elite her inne, og ser på det som sin plikt å rakke ned på dem eller mobbe dem, nærmest for å skape litt balanse. Og ja, tror de får litt glede av det. Litt samme type glede som man får av å eventuelt se Rosenborg tape cupfinalen mot Kongsvinger. 

Her kommer mummi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gargamel skrev:

 

For meg vil Nicklusheletida alltid være lille My. Jeg ser for meg lille My når jeg leser innleggene.

Forresten så ser avataren til Trine ut som en hane på avstand. 

Jeg blir kanskje coyote igjen en dag, men snusmumrik føles også riktig. Vi får se.

 

Hahaha, en hane faktisk :P

Nicklus kunne nok vært lille My ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kanonføde skrev:

Hun framstår som aggressiv, glad og respektløs, uten å være ondsinnet. Hun beskrives også som nysgjerrig, fryktløs og usentimental. Sonja Hagemann karakteriserer Lille My som «en blanding av rakkerunge og fornuftsvesen – blottet for sentimentalitet, men sine venners venn.» Samtidig er hun en pågående og usaklig debattant.

Ja, leste det. Jeg fikk jo høre senest i går at jeg er så skarp og direkte, men også at jeg er snill. Men egentlig så passer Nicklus mye bedre til å være lille My, så kan jeg fortsette å være en ulv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, issomethingwrong skrev:

Det handler om 3-4 stk her.

Er det så mange?

5 timer siden, issomethingwrong skrev:

Kunne gjerne navngitt dem, men da hadde jeg fått kjeft av kjære admin. 

Det skulle tatt seg ut.

Anonymkode: 5d216...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, Trine skrev:

Hahaha, en hane faktisk :P

Nicklus kunne nok vært lille My ja ;)

Du kunne nok passet også, men nicklus hadde My som avatar før.

Jeg må innrømme jeg tilla henne personlighetstrekkene til lille My pga avataren,  på samme måte som jeg tenkte at Isw var litt som Asterix. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Trine said:

Hahaha, en hane faktisk :P

Nicklus kunne nok vært lille My ja ;)

Nei, nei, nei...

 

Filifjonka eier ikke et eneste øyeblikk av fantasi eller glede, bare plikter og disiplin. Hun er en ekstremt metodisk person bundet ned med prinsipperm og har en dypt rotfestet tro på prestisje og tradisjon. I en katastrofe, kan Filifjonka oppføre seg irrasjonelt. Innerst inne har hun sannsynligvis et ønske om å leve som Mummifamilien, uten bekymringer. Hun er oftest sett sammen med hennes tre barn.

 

filifjonkan_13511f.jpg

Anonymkode: fe30e...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei, nei...

 

Filifjonka eier ikke et eneste øyeblikk av fantasi eller glede, bare plikter og disiplin. Hun er en ekstremt metodisk person bundet ned med prinsipperm og har en dypt rotfestet tro på prestisje og tradisjon. I en katastrofe, kan Filifjonka oppføre seg irrasjonelt. Innerst inne har hun sannsynligvis et ønske om å leve som Mummifamilien, uten bekymringer. Hun er oftest sett sammen med hennes tre barn.

 

filifjonkan_13511f.jpg

Anonymkode: fe30e...b69

JA!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...