Gå til innhold

Kvinnekroppen forandrer seg med åra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å eksemplifisere.

Når du tar'a bakfra, så skal ikke puppene skvulpe rundt, de må være mer "hold" i dem enn som så. Men IKKE silikonpupper, sånne steinharde greier, såklart. Noen putter jo så mye silikon inn at de ser helt sprengte ut - nei takk.

Hvis man trykker på en pupp, så skal det ikke bare være "luft" heller, det må være "mat" i dem.

Anonymkode: f9bf3...f6b

Finnes denne dama di eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Trine skrev:

Finnes denne dama di eller?

Haha godt spurt men du får nok ikke svar på noen timer ennå. Ble skrevet 04 innlegget, noen hadde en lang dol-natt, og da er det kanskje lett å begynne å drømme om pupper?... ;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2016 den 9.00, cilie skrev:

 Tenker ikke at håpet om å se bra ut er borte, selv om jeg nærmer meg om leeeenge "førti, feit og ferdig". 

Du er mer femogtretti, fin og fantastisk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å eksemplifisere.

Når du tar'a bakfra, så skal ikke puppene skvulpe rundt, de må være mer "hold" i dem enn som så. Men IKKE silikonpupper, sånne steinharde greier, såklart. Noen putter jo så mye silikon inn at de ser helt sprengte ut - nei takk.

Hvis man trykker på en pupp, så skal det ikke bare være "luft" heller, det må være "mat" i dem.

Anonymkode: f9bf3...f6b

Oppsiktsvekkende kresent til å være klokken halv fem natt til søndag sittende på dol ;):P 

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, issomethingwrong said:

Oppsiktsvekkende kresent til å være klokken halv fem natt til søndag sittende på dol ;):P 

Dro til en av mine FWB, tømte og rømte hjem, men fikk ikke sove.

Anonymkode: f9bf3...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 19.11.2016 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Når kvinnen passerer 25 (cirka) begynner kroppen på sin nedtur... da er det ikke mulig med fyldige lår + liten mage, det skjer liksom en omfordeling. Og ting begynner å sige nedover og bli tynnere, med mindre man legger på seg såklart (men det blir jo ikke det samme).

Det hjelper såklart om hun trener, men det kan være både og det også, fordi hvis hun blir for muskulus så oppfattes det vel mer mandig. Litt sånn Marit Bjørgen. Den dama er hard...

Men, men, hvilken rolle spiller det i det store og det hele. Det finnes liksom verre ting her på jord!

Anonymkode: f9bf3...f6b

Jeg tør å komme med den påstanden at kvinner generelt er flinkere enn menn til å ta vare på seg selv og kroppen sin når de har passert 40-50 år. 

Menn blir tidligere gammel. Sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Nicklusheletida said:

Jeg tør å komme med den påstanden at kvinner generelt er flinkere enn menn til å ta vare på seg selv og kroppen sin når de har passert 40-50 år. 

Menn blir tidligere gammel. Sånn er det bare :)

Det stemmer sikkert. Menn gir mer faen.

Dem om det. Det er valgfritt. Sånn slasker får seg ikke nyskutt rype.

Potensialet til menn er at man kan holde det gående til cirka 60 år ved å trene. Men det har med vilje å gjøre.

Anonymkode: f9bf3...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 19.11.2016 den 10.02, Gargamel skrev:

Noen forandrer seg utrolig lite fra 20 til 40+. Jeg var på klasse-gjenforening i sommer, og noen hadde rett og slett knapt forandret seg fra de var 18. Samme kropp og samme ansikt (nesten i alle fall).

Andre var ikke til å kjenne igjen. Det er delvis gener, men det handler også mye om å ta vare på seg selv. Jeg tror jeg har holdt meg relativt greit, men det er mulig jeg lurer meg selv litt også.

Kanskje menn forandrer seg mest, siden ofte mister håret i tillegg til det andre. Jeg mener ikke at det er krise, men det et jo en forandring.

Jeg skulle på klassegjenforening jeg også, men kunne ikke.

Men fikk se et bilde som ble lagt ut på facebook. Fikk sjokk da jeg så de 50 år gamle mennene. 

Som du sier, det er mennene som har forandret seg mest. Damene var mer lik seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, November 19, 2016 den 10.02, Gargamel skrev:

Noen forandrer seg utrolig lite fra 20 til 40+. Jeg var på klasse-gjenforening i sommer, og noen hadde rett og slett knapt forandret seg fra de var 18. Samme kropp og samme ansikt (nesten i alle fall).

Andre var ikke til å kjenne igjen. Det er delvis gener, men det handler også mye om å ta vare på seg selv. Jeg tror jeg har holdt meg relativt greit, men det er mulig jeg lurer meg selv litt også.

Kanskje menn forandrer seg mest, siden ofte mister håret i tillegg til det andre. Jeg mener ikke at det er krise, men det et jo en forandring.

I sommer var jeg og min mor på besøk hos en venninne av henne, som jeg ikke hadde sett siden jeg var ungdom, altså på ca 27 år. Denne venninna (på ca 80) og mannen hennes, de hadde omtrent ikke forandret seg.  Den ene sønnen, som er like gammel som meg, var også veldig lik seg. MEN så fikk jeg omtrent sjokk da jeg så broren:

Jeg hadde et minne om en kjekk stilig morsom og kul ungdomsrett fra Oslo.... Han jeg møtte i sommer var blitt en gammel gubbe! Han hadde forfalt noe helt vilt.... trist.... Han så faktisk eldre ut enn sin far....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppen min har forandret seg fra jeg var 20 (er 45 nå), men ikke drastisk. Jeg veier vel 9-10 kilo mer og har fått en del rynker, men bortsett fra det, så ser jeg at dattera mi på 15 og jeg har ganske lik kroppsfasong, og vi kan bruke det samme tøyet. Jeg har kjoler og topper og gensere som er 10-20 år gamle, som fremdeles passer. Buksene jeg hadde på mitt letteste hadde ikke passet nå, men jeg har bukser som er 5-6 år gamle som fremdeles passer, samt at som sagt dattera plutselig får øynene opp for ei kul bukse av mine, som hun gjerne vil overta - så da føler jeg meg litt ungdommelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg i det dere sier om reunion Nicklus og Påskelilje. Visst var en del av damene litt - unnskyld uttrykket - kjerring-ish i uttrykket, og kombinasjonen å ha lagt på seg og kjedelig men (sikkert) praktisk frisyre fikk dem til å se eldre og litt satt ut, og da eldre enn rynker eller endring i fasong tilsa.

Men mennene altså, kjente dem knapt igjen med grått eller intet hår og kulemage. Noen holdt seg godt, men syns mennene generelt var langt grovere i huden enn vi damene var. 

Menn inni oss var vi alle de samme - ganske snedig - og det ble en skikkelig artig kveld ut av det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, påskelilje skrev:

Kroppen min har forandret seg fra jeg var 20 (er 45 nå), men ikke drastisk. Jeg veier vel 9-10 kilo mer og har fått en del rynker, men bortsett fra det, så ser jeg at dattera mi på 15 og jeg har ganske lik kroppsfasong, og vi kan bruke det samme tøyet. Jeg har kjoler og topper og gensere som er 10-20 år gamle, som fremdeles passer. Buksene jeg hadde på mitt letteste hadde ikke passet nå, men jeg har bukser som er 5-6 år gamle som fremdeles passer, samt at som sagt dattera plutselig får øynene opp for ei kul bukse av mine, som hun gjerne vil overta - så da føler jeg meg litt ungdommelig :P

Min er heller ikke endret- faktisk vil jeg si den ser bedre ut nå enn da. Har mer markert muskulatur nå, og mer sprett i rumpa. Og- jeg er bedre i stand til å verdsette dette i dag enn dengang :) Dengangda var jeg aldri helt fornøyd, alltid noe jeg syns var for mye ditt eller for lite datt- what a waste! 

Puppene er kliss like, dvs fremdeles små og helt greie :) De to kiloene jeg har lagt på meg hadde nok kroppen godt av. Er fremdeles liten, varierer mellom 52 og 54 kilo, og det er greit for meg som er 1.67 høy. Helt alvorlig ser jeg skjelden jenter på 20 jeg kunne tenkt meg å bytte kropp med, men spensten i ansiktshuden deres skulle jeg gjerne hatt :P 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kayia skrev:

Min er heller ikke endret- faktisk vil jeg si den ser bedre ut nå enn da. Har mer markert muskulatur nå, og mer sprett i rumpa. Og- jeg er bedre i stand til å verdsette dette i dag enn dengang :) Dengangda var jeg aldri helt fornøyd, alltid noe jeg syns var for mye ditt eller for lite datt- what a waste! 

Puppene er kliss like, dvs fremdeles små og helt greie :) De to kiloene jeg har lagt på meg hadde nok kroppen godt av. Er fremdeles liten, varierer mellom 52 og 54 kilo, og det er greit for meg som er 1.67 høy. Helt alvorlig ser jeg skjelden jenter på 20 jeg kunne tenkt meg å bytte kropp med, men spensten i ansiktshuden deres skulle jeg gjerne hatt :P 

Jeg er også strammere i fisken nå enn som noen-og-tjueåring. Jeg sluttet å trene da jeg var 17, og så var det bare spredte skogsturer og litt sykling til og fra skolen i mange år etterpå, før jeg begynte å ta litt tak kanskje ti år etter. Men... puppene er nok slappere :wacko:

En gang stilte vi oss ved siden av hverandre foran speilet i gangen - 15-åringen, jeg og min mor - og fikk latterkrampe alle tre over at puppene tydeligvis synker med alderen :D:huh::wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh her var det mange spretne 40-50-åringer.

 

Jeg innrømmer glatt at jeg er både tyngre og har en mindre flatterende vektfordeling enn da jeg var i 20-årene. Fått mye større midje, og kroppen er mindre definert, til tross for at jeg tjener mer enn noen gang. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

Menn inni oss var vi alle de samme - ganske snedig - og det ble en skikkelig artig kveld ut av det :) 

 

9 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg innrømmer glatt at jeg er både tyngre og har en mindre flatterende vektfordeling enn da jeg var i 20-årene. Fått mye større midje, og kroppen er mindre definert, til tross for at jeg tjener mer enn noen gang. Sukk.

For det første, Kayia, man skal vel ikke ha så mange menn inni seg på en reunion? Så, Xtra, kanskje det er sånn at jo mer man tjener dess mer spiser man :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...