Gå til innhold

Kayia


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Hvordan står det til med dere? :)

Er det greit at jeg kontakter deg på PM? Vi pratet mye før på forumet - hadde det riktig så hyggelig! Vi kan mimre litt... men jeg vil ikke legge ut brukernavnet mitt her på nåværende tidspunkt... kan jeg bare sende PM?

Alt vel!

Anonymkode: c6714...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Hvordan står det til med dere? :)

Er det greit at jeg kontakter deg på PM? Vi pratet mye før på forumet - hadde det riktig så hyggelig! Vi kan mimre litt... men jeg vil ikke legge ut brukernavnet mitt her på nåværende tidspunkt... kan jeg bare sende PM?

Alt vel!

Anonymkode: c6714...b3b

Det kan du godt :) Spennende - jeg skjønner ikke umiddelbart hvem du er, selv om jeg har en mistanke ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Kayia said:

Det kan du godt :) Spennende - jeg skjønner ikke umiddelbart hvem du er, selv om jeg har en mistanke ;) 

Hihi. ;) Morsomt da... kanskje det skal være en "overraskelse", så legger jeg ut noen hint her i denne tråden, og så skal du tippe? ;) Hyggelig å tenke tilbake på det som engang var.

Anonymkode: c6714...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hihi. ;) Morsomt da... kanskje det skal være en "overraskelse", så legger jeg ut noen hint her i denne tråden, og så skal du tippe? ;) Hyggelig å tenke tilbake på det som engang var.

Anonymkode: c6714...b3b

Gjør det :) Har ikke chattet med så mange dol'ere, så det er ikke så veeldig mange å velge mellom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Kayia said:

Gjør det :) Har ikke chattet med så mange dol'ere, så det er ikke så veeldig mange å velge mellom :P 

Var ikke chat på det gamle forumet tilbake i 98-00. ;) Men vi hadde det riktig så hyggelig, og delte gullkorn fra hverdag og fest; sorg og gleder - store og små. :)

Jeg var mamman til han gutten som brakk armen, med de komplikasjonene det medførte... vi kastet han inn i bilen, og i hui og hast bar det avgårde til legevakten... han hylskreik, og jeg hadde hjertet i halsen og følte at himmelen datt ned. :(

Men det gikk jo bra da! Det som ikke knekker en - gjør en sterkere! :D

Og i dag er han en stolt ungdom som akkurat har kommet inn på tannlegestudiet, og har kjæreste på 3. året og alt er vel og bra med han, og med oss. :) Vi er også stolte - det var noen røffe episoder i tenårene, men med gode rolleforbilder gikk det seg godt til. :D

Anonymkode: c6714...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...