laban Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Siden det av en eller annen grunn er så vanskelig å få inn bokstavene fra et PC-tastatur - kan dere ikke legge ut en "Vis"-knapp ved passordet? Selv nettbankene har det. Det er så irriterende å få kontoen låst fordi DOL ikke tar imot bokstaver - man kjenner jo problemet, men får ikke gjort noe med det når passordet er usynlig. Alternativt: Ikke legg ut "stjernemerker" i passordfeltet når det bare er registrert et tastetrykk, men ikke innholdet / bokstaven. Her er et eksempel på hvordan en kjent setning blir på akkurat DOL hvis jeg ikke retter underveis: Ja, v elsker dette andetsom det stir frem Tastaturet virker på alle andre nettsider. Men jeg kan leve med det hvis jeg får "Vis passord"-knapp 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 15 minutter siden, laban skrev: Siden det av en eller annen grunn er så vanskelig å få inn bokstavene fra et PC-tastatur - kan dere ikke legge ut en "Vis"-knapp ved passordet? Selv nettbankene har det. Det er så irriterende å få kontoen låst fordi DOL ikke tar imot bokstaver - man kjenner jo problemet, men får ikke gjort noe med det når passordet er usynlig. Alternativt: Ikke legg ut "stjernemerker" i passordfeltet når det bare er registrert et tastetrykk, men ikke innholdet / bokstaven. Her er et eksempel på hvordan en kjent setning blir på akkurat DOL hvis jeg ikke retter underveis: Ja, v elsker dette andetsom det stir frem Tastaturet virker på alle andre nettsider. Men jeg kan leve med det hvis jeg får "Vis passord"-knapp Dette hadde vel med nettleseren å gjøre? Var det ikke sånn at det i IE kunne være problemer med dette? Mitt tastatur er så pyton at det gjør sånn på alle sider og i alle programmer. Dette er den første og siste Lenovomaskina jeg har for å si det sånn. 0 Siter
laban Skrevet 27. november 2016 Forfatter Skrevet 27. november 2016 3 minutter siden, Lillemus skrev: Dette hadde vel med nettleseren å gjøre? Var det ikke sånn at det i IE kunne være problemer med dette? Det kan godt hende. Uansett gjør ikke en slik knapp noen skade. 0 Siter
Gjest Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 11 minutter siden, Lillemus skrev: Dette hadde vel med nettleseren å gjøre? Var det ikke sånn at det i IE kunne være problemer med dette? Mitt tastatur er så pyton at det gjør sånn på alle sider og i alle programmer. Dette er den første og siste Lenovomaskina jeg har for å si det sånn. Enig. 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 27. november 2016 Skrevet 27. november 2016 Skal be rette vedkommende se på dette igjen. Hos meg var problemet med bokstavene borte i lang tid, men har nå kommet tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.