Gå til innhold

Attføring og meldekort


Gjest hjm

Anbefalte innlegg

Etter det nye systemet med meldekort er kommet er det bare frustrasjon. Jeg fikk også utbetalt bare for fem dager 1-6 jan. Skal sende nytt meldekort på mandag igjen.

Dvs at jeg må vente helt til slutten av mnd for ny utbetaling også.Dette blir jo bare rot og syns det var bedre da det var utb. en gang pr. mnd. da har en jo mer oversikt med hensyn til regninger og lign. På meldekortet står det at utbet. skjer 6-12 dager senere, dette er jo hull i hodet da vi aldri har noe fast og forholde oss til. Jeg for min del er kommer fullstendig på etterskudd da det ikke er faste datoer.

Jeg er tross alt eneforsørger til 4 barn og er avhengig av faste rutiner. I tilleg fikk jeg et skriv fra AETAT om endring av beløp pr. dag og da jeg fikk pengene var det et mindre beløp enn aetat hadde skrevet. Jeg blir gal av alt rotet. Kan en klage på dette og be om at jeg slipper disse meldekortene og heller får engang pr. mnd? Skjønner ikke vitsen med dette nye systemet annet enn at det blir dyrere for og engasjere arbeidskraft for å gjøre all ekstrajobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...