Gå til innhold

Vil ha han tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp fra absolutt alle som er villig til å hjelpe meg!!

Kjæresten min slo opp med meg for litt over 2 uker siden. Det kom som lyn fra klar himmel, jeg hadde ingen anelse. Grunnen hans var at han så ikke lengre noe fremtid med meg og trodde det kom til å bli slutt uansett, så han ville gjøre det nå så han slapp å såre meg senere. Vi var sammen i 1,5 år. Selv mener jeg ikke at han hadde noe grunn til å slå opp, fordi vi hadde det helt supert sammen, kunne snakke om alt og være 100% oss selv med hverandre. Eneste var noen krangler vi hadde, men vi kranglet aldri når vi var sammen, kun på messenger.. og det var ikke alvorlige krangler. Da han slo opp var han utrolig lei seg selv og gråt masse. Han sa han ikke elsket meg lengre, men klarte ikke tro på det fordi han sa han elsket meg to dager før han slo opp. Synes dette var et veldig brått valg av ham, han sa han hadde tenkt på det i en ukes tid, men det var krangelen vi hadde samme dag som utløste det.. det var et "fint" brudd og vi kranglet ikke da han slo opp. Det var veldig viktig for at han har lyst til å være venn med meg senere, men jeg sa at jeg ikke vet om det går. Vi ble enige om ikke å ha kontakt den første tiden, han sendte noen meldinger om småting som at jeg hadde glemt å slette bildene av oss på Instagram osv. Jeg ringte ham og sa han måtte slutte og sende meldinger om sånne ting for det gjorde meg lei meg. Sa at han kunne kontakte meg om han savna meg og faktisk ville snakke. Nå er det nesten to uker siden vi snakket sist og jeg savner han utrolig mye. Har så veldig stort håp om at han skal angre og komme tilbake til meg.. hva burde jeg gjøre? Har ikke sendt noe meldinger til nå, men har så lyst til at han skal ta kontakt med meg. Synes egentlig ikke jeg er den første som bør ta kontakt, men vet ikke om han noen gang kommer til å gjøre det, i og med at jeg sa at han ikke skulle. Vi pleide å treffes nesten annenhver dag og har ikke sett hverandre på to uker.. savner han meg ikke? Er han ikke lei seg? For jeg savner han som en gal  hva burde jeg gjøre for at han skal komme tilbake til meg? 

 

Beklager for veldig langt innlegg, setter så pris på svar

Anonymkode: 4aa87...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...