Gå til innhold

God jul :-)


Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ønsker alle brukere av Dr. Online en fin og fredelig julefeiring :-)

Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa eller bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)

Lytt mer enn du snakker. Ta ting i beste mening.

Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.

Det er ingen norm for julefeiring. Du har lov til å gjøre det på din måte så lenge det ikke støter andre.

Vi har passert vintersolverv. Snart er det nyttår :-)

Ha det fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Ønsker alle brukere av Dr. Online en fin og fredelig julefeiring :-)

Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa eller bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)

Lytt mer enn du snakker. Ta ting i beste mening.

Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.

Det er ingen norm for julefeiring. Du har lov til å gjøre det på din måte så lenge det ikke støter andre.

Vi har passert vintersolverv. Snart er det nyttår :-)

Ha det fint :-)

Takk :) Ja nå går det mot lysere tider! Riktig god jul til deg og dine :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ObservingSnailReproduction
9 minutes ago, Nils Håvard Dahl, psykiater said:

Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa eller bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)

Ingen fare for dette da jeg holder meg hjemme alene i fred og ro, men god jul og godt nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul, kjære NHD! Ja, for du er på en måte blitt kjær for meg siden du har hjulpet meg så mye her på forumet gjennom maaaange år! Jeg setter utrolig stor pris på deg og jeg er veldig glad for at du er her. Du er på en måte en slags trygghet i livet mitt, for er det noe jeg lurer på av smått og stort, så er du der med dine kloke, oppmuntrende, forståelsesfulle, og trøstende ord. Du har blitt min "panic-button"... hehe 🎅🎄❤😉

Anonymkode: 660c0...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg NHD og alle en riktig god jul 😊 Har ikke vært lenge på det her forumet, men jammen meg så har jeg fått mye hjelp og kloke ord.

Anonymkode: f5f60...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Ønsker alle brukere av Dr. Online en fin og fredelig julefeiring :-)

Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa eller bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)

Lytt mer enn du snakker. Ta ting i beste mening.

Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.

Det er ingen norm for julefeiring. Du har lov til å gjøre det på din måte så lenge det ikke støter andre.

Vi har passert vintersolverv. Snart er det nyttår :-)

Ha det fint :-)

Gode råd!

Takk for jobben du gjør her!

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

God jul og godt nytt år til alle dere her inne og NHD som holder ut med vårt "mas". Det betyr mye å ha en plass å lufte tanker, spørre om råd, gi av seg selv og alt annet dette forumet byr på. Her inne er vi like, alle får være med å gi og ta ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Ønsker alle brukere av Dr. Online en fin og fredelig julefeiring :-)

God jul NHD! :)

Ps. Skal blinke med venstre øye om jeg går meg på deg når vi går tur i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Ønsker alle brukere av Dr. Online en fin og fredelig julefeiring :-)

Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller rusa, som slenger med leppa eller bare kommer med tomt prat; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-)

Lytt mer enn du snakker. Ta ting i beste mening.

Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.

Det er ingen norm for julefeiring. Du har lov til å gjøre det på din måte så lenge det ikke støter andre.

Vi har passert vintersolverv. Snart er det nyttår :-)

Ha det fint :-)

Tusen takk for mange gode råd, som jeg også gjør noe med. Du betyr mye for mange!  En skikkelig dyktig psykiater , som. Ikke er redd å by på seg selv. Min psykiater er taus og svarer meg ikke på omtrent noe. Kunne ønske du kunne være min behandler-:)

 

god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...