Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DET avgjør saken, jeg handler fortsatt tobakk på samvirkelaget:-)

Jeg synes du skal ta Vinsja's utspill om Zyban med en klype salt... eller spørre ham om HAN har klart å slutte å røyke *s*

Jeg sluttet å røyke i april ifjor og det er fortsatt litt vanskelig i korte, små blaff, men jeg klarte det med røykeplaster. Plasteret gir det mulighet til å tenke på litt annet enn at du slutter å røyke samtidig som du slipper å ty til antidepressiva som Zyban. Prøv i alle fall! Om du er motivert, er det så deilig når det er over.

Skamme seg Vinsja!

Dere får unnskylde røyking alt dere greier, fakta er at langt flere dør av røyking hver dag, enn dem som prøver å slutte. Dessuten, dette preparatet er ikke eneste vei ut av røyking, det finnes masse annet på markedet, som neppe har drept noen.

Annonse

Jeg synes du skal ta Vinsja's utspill om Zyban med en klype salt... eller spørre ham om HAN har klart å slutte å røyke *s*

Jeg sluttet å røyke i april ifjor og det er fortsatt litt vanskelig i korte, små blaff, men jeg klarte det med røykeplaster. Plasteret gir det mulighet til å tenke på litt annet enn at du slutter å røyke samtidig som du slipper å ty til antidepressiva som Zyban. Prøv i alle fall! Om du er motivert, er det så deilig når det er over.

Skamme seg Vinsja!

"Jeg sluttet å røyke i april ifjor og det er fortsatt litt vanskelig i korte, små blaff, "

Det er sånt som gjør meg en smule "urolig"!

Flink, du!

*setter på mitt femte plaster*

:o)

• 2 uker senere...

"Jeg sluttet å røyke i april ifjor og det er fortsatt litt vanskelig i korte, små blaff, "

Det er sånt som gjør meg en smule "urolig"!

Flink, du!

*setter på mitt femte plaster*

:o)

Holder du ennå Cloe?

Ei røykfri berte fra Øst

Sku'hatt røyk for hu hadde så løst

Tok så fart, tok et plaster

Vekk med subskumle laster

Det går mot et halvt år i høst.

Går helt fint å ha et godt liv uten røyk Chloe :o) Og de blaffene blir sjeldnere og sjeldnere. Steponit! Og har du sprekt, prøver du igjen en annen gang og blir du strist, sur eller lei... husk det går over!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...