Gå til innhold

Irene jan du svare meg på dette?


Gjest Emely

Anbefalte innlegg

Min svigerinne fortalte meg at jeg mulig kan ha rett på støtte for å være hjemme med min 2 åring...pga hyppig sykdom.

Han har astma og har en rekke sykehusopphold bak seg (astma)+ at han har astma anfall uten sykehusopphold og har feber 1-2 ganger i mnd med 3-10 dager med feber med 1 ukes opphold. (er under utredning)

Dette har pågått sidne han var 6 mnd.

Jeg har ikke kommet meg ut i arbeid da jeg fikk 2 barn tett og minsten er nå 10 mnd..

Men jeg kvier meg da jeg vet at hvis jeg går ut i arbeid vet jeg at jeg blir mye borte fra jobben pga 2 åringen sykdom.

Han har halv plass i park siden august og har knapt vært der 1 mnd tilsammen.

Stemmer dette at jeg kan ha rett på stønat fordi det blir vanskelig for meg å komme i jobb pga dette, eventuelt hvordan går jeg fram..

Svigerinnen min kjenner til ei som for slik støtte. Hun har og et astmabarn som er mye syk..

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...