Gå til innhold

Interessant person


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Alt dreier seg egentlig om penger status og makt tror jeg også Husker en av de andre pasientene som spilte The winner tales IT ill og Money males the world gi around

så hele lukket avdeling ristet Vi andre surret omkring i vår tilstand og prøvet å bli bedre på vår måte

Ønsker ikke tida tilbake og håper man nå er kommet lenger eller en gang kommer lenger

Men det er ingenting som er perfekt tror nå jeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutes ago, Maggie55 said:

Alt dreier seg egentlig om penger status og makt tror jeg også Husker en av de andre pasientene som spilte The winner tales IT ill og Money males the world gi around

så hele lukket avdeling ristet Vi andre surret omkring i vår tilstand og prøvet å bli bedre på vår måte

Ønsker ikke tida tilbake og håper man nå er kommet lenger eller en gang kommer lenger

Men det er ingenting som er perfekt tror nå jeg

Sant nok.

Anonymkode: 9da8d...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutes ago, AnonymBruker said:

Sånn er det nok.

Anonymkode: 29f5b...143

Det er så sant som det er sagt.

Anonymkode: 9da8d...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriemordere er jo ofte interessante mennesker. Despoter også. Det lages jo ofte film om temaet.

 

Men liker dem gjør jeg ikke selvfølgelig. Men det er mer interessant å se en film om en sinnsyk seriemorder, enn en dokumentar om en ukarismatisk revisor fra flatbygda.

 

Jeg tro ikke jeg er så interessant. Jeg har lagt merke til att folk flest synes enstøinger er litt tvilsomme.

Tror nok folk flest blir betatt av utadvendte og livlige personer.

Anonymkode: 4e5ff...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så sant som det er sagt.

Anonymkode: 9da8d...f77

Det sa brura også, vel.

Anonymkode: 29f5b...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, AnonymBruker said:

Det sa brura også, vel.

Anonymkode: 29f5b...143

Sånn var det nok.

Anonymkode: 9da8d...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Tror ofte det handler dypest om at foreldrene kanskje har vært mye fraværende kanskje også med høyst nødvendig arbeide for hele familien og storsamfunnet

Jeg tror det handler om det For noen av oss har kanskje begge foreldre vært mye fraværende Kanskje på plutselige reiser for å være sammen med sin ektefelle

Enkelte foreldre er jo også konstant uenige om tingene

Tenk bare på Burton og Taylor fra filmhistorien Husker mine foreldre De ble uenige om deling av en kylling engang i ungdommen Krangelen dukket stadig opp igjen

Følte meg mye dratt i å ta parti mellom dem

Tenk også på teaterstykket Sporvogn til begjær når det gjelder familiekonstellasjoner og indre liv

Men jeg tror yngre mennesker er mer opptatt av å få inn i arbeidsforskrifter muligheter til å følge opp sine barn Bare kjempepositivt å se men maktstrukturerene og og interessekonflikter har aldri vært større

Vår samlede økonomi har kanskje ikke iallefall ikke jeg så veldig god forståelse av

Mye føles bare fremmed og for sent å kvalifisere seg for å studere medisin også

Veldig ofte er det barna som blir den store salderingsposten i vår type samfunn det er så absolutt et paradoks Tror det er mye hva det handler om for at vi får det noen kaller psykopater og andre sosiopater

Husker ei på jobben en gang Hun mente så mange svevet mellom det psykiske og kriminelle og at politiet stakkar ovenfor mange ikke hadde noe å stille opp med Men tror hun hadde veldig konservativt syn på alt

Jeg tror bare det er så sjelden man kjenner hele historien til bunns

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På ‎21‎.‎02‎.‎2017 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Jeg kom til å tenke på dette med interessante personer.

1. Er du en interessant person?

2. Kan psyke være interessante personer, eller må de være kjedelige? Er man ikke psyk om man er interessant?

3. Nevn noen personer du syns er interessante.

4. Skulle du ønske du var en interessant person?

5. Hva legger du i det å være en interessant person?

6. Har de som er interessante det morro, mens de som ikke er interssante har det ikke morro?

Anonymkode: 9da8d...f77

1. Gjennomsnittlig interessant, og det er det samme som å ikke være interessant.

2. Alt annet likt så er psyke mer interessante. De har jo noe uvanlig ved seg.

3. Breivik, Harald Hardråde, Einstein, kaptein Blackbeard, Bjørneboe, Egil Hegerberg, Jesus, Mangus Carlsen, Madonna, Madelenemie, Thatcher, Lisa Myhre, Anne Bonny, Valerie J Solanas.

4. Ja, men ikke så interessant som Breivik.

5. Felles for de fleste er at de ikke bryr seg om hva andre tenker, men kjører sitt løp 100%.

6. Ja, de har nok mer innholdsrike liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...