AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hei! Jeg sliter for tiden med ubehag og til tider milde smerter i munnen og/eller kjeven. Dette flytter seg hele tiden, og det er alltid på et nytt sted i munnen. Får også til tider vondt i hodet av det og ørene (!!!). Er ikke sånn at det er store smerter, men er redd for at det skal bli veldig vondt. Var hos tannlegen i november og borret da et hull jeg hadde da. Har mange fyllinger fra før. Pusser tennene morgen og kveld, og bruker fluorskylling. Er redd for å gå til tannlegen fordi jeg er redd at det skal være masse hull. Hva kan dette være? Kan sånne problemer oppstå om det kun er psykisk? Eller har jeg hull i hver eneste tann? Eller kan det være betennelse i tannkjøttet? Anonymkode: 064e7...76f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/417103-plager-i-tennene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.