Gå til innhold

Plager i tennene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sliter for tiden med ubehag og til tider milde smerter i munnen og/eller kjeven. Dette flytter seg hele tiden, og det er alltid på et nytt sted i munnen. Får også til tider vondt i hodet av det og ørene (!!!). Er ikke sånn at det er store smerter, men er redd for at det skal bli veldig vondt. Var hos tannlegen i november og borret da et hull jeg hadde da. Har mange fyllinger fra før. Pusser tennene morgen og kveld, og bruker fluorskylling. Er redd for å gå til tannlegen fordi jeg er redd at det skal være masse hull. 

Hva kan dette være? Kan sånne problemer oppstå om det kun er psykisk? Eller har jeg hull i hver eneste tann? Eller kan det være betennelse i tannkjøttet?

Anonymkode: 064e7...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...