Jessicaxdx Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Skrevet 4. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det slik å forstå at du hoppet fra Minnesundbrua 2 uker før disse hendelsene på den andre brua? Isåfall, hvorfor ble du ikke tvangsinnlagt? Anonymkode: d7650...40b Min 7ende gang på brua var i begynnelsen av februar. Jeg hoppet fra Minnesundbrua bare et par dager senere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 11 minutter siden, Jessicaxdx skrev: Min 7ende gang på brua var i begynnelsen av februar. Jeg hoppet fra Minnesundbrua bare et par dager senere. Men forstår ikke hvordan det er mulig at du får så mange "sjangser" uten å bli lagt inn? Anonymkode: d7650...40b 0 Siter
Jessicaxdx Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Skrevet 4. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men forstår ikke hvordan det er mulig at du får så mange "sjangser" uten å bli lagt inn? Anonymkode: d7650...40b Svikt, feilvurderinger, og manipulasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 3 timer siden, Jessicaxdx skrev: Svikt, feilvurderinger, og manipulasjon. Fra din side? Anonymkode: 80589...3c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra din side? Anonymkode: 80589...3c6 Alles side. Anonymkode: 01adc...ee5 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 5. mars 2017 Skrevet 5. mars 2017 Høres ut som en veldig vond drøm og endog altså virkelighet Hvordan har du det nå 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 Skrevet 5. mars 2017 3 timer siden, Maggie55 skrev: Høres ut som en veldig vond drøm og endog altså virkelighet Hvordan har du det nå Det går temmelig dårlig noe som du sikkert ser utifra innlegget, men jeg forsøker å ta dag for dag. Noen ganger time for time. Anonymkode: 01adc...ee5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 Skrevet 6. mars 2017 Jeg føler bare det er komplett meningsløst og forferdelig leit at hjelpesystemene vi har ikke er bedre enn at noen overhodet skalbehøve å ha det så alvorlig vondt. Håper du finner noe støtte i at vi brukere er på her i DOL Håper eksperten snart er tilbake og at du får hjelp😶 Anonymkode: 09ad4...bb1 0 Siter
påskelilje Skrevet 6. mars 2017 Skrevet 6. mars 2017 På 04.03.2017 den 18.07, Jessicaxdx skrev: Hei. Huff, det må ha vært grusomt for de å se et menneske i en slik tilstand. Du må hilse fra meg, og beklage dette. Det går bedre nå, og håper mange hadde nytte av innlegget jeg skrev. Tusen takk. Klem. Ikke tenk på det. Han på 18 (som kanskje er nærmest deg i alder), som stod på sykkelstien og så da de løftet deg over gjerdet, var nok den som tok det tyngst. Men vi fikk en fin prat om depresjon og psykiatri, og jeg har også bedt ham lese artikkelen. Hun på 16 leste den også, og ble sterkt berørt av den. Ta i mot hjelp, kjære deg. Ikke ta på maske. Du skulle vært omgitt av trygge voksenpersoner i barndom og ungdomstid. Det er ikke mulig å reversere, men jeg håper inderlig du tar i mot hjelp nå og får livet tilbake. Klem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 Skrevet 6. mars 2017 44 minutter siden, påskelilje skrev: Ikke tenk på det. Han på 18 (som kanskje er nærmest deg i alder), som stod på sykkelstien og så da de løftet deg over gjerdet, var nok den som tok det tyngst. Men vi fikk en fin prat om depresjon og psykiatri, og jeg har også bedt ham lese artikkelen. Hun på 16 leste den også, og ble sterkt berørt av den. Ta i mot hjelp, kjære deg. Ikke ta på maske. Du skulle vært omgitt av trygge voksenpersoner i barndom og ungdomstid. Det er ikke mulig å reversere, men jeg håper inderlig du tar i mot hjelp nå og får livet tilbake. Klem. Kan jeg prate med deg i chat? Anonymkode: 01adc...ee5 0 Siter
påskelilje Skrevet 6. mars 2017 Skrevet 6. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg prate med deg i chat? Anonymkode: 01adc...ee5 Ja, har svart deg nå :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.