Gå til innhold

Samme person truet med å hoppe fra en bro 7 ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik å forstå at du hoppet fra Minnesundbrua 2 uker før disse hendelsene på den andre brua? Isåfall, hvorfor ble du ikke tvangsinnlagt?

Anonymkode: d7650...40b

Min 7ende gang på brua var i begynnelsen av februar. Jeg hoppet fra Minnesundbrua bare et par dager senere.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Jessicaxdx skrev:

Min 7ende gang på brua var i begynnelsen av februar. Jeg hoppet fra Minnesundbrua bare et par dager senere.

Men forstår ikke hvordan det er mulig at du får så mange "sjangser" uten å bli lagt inn?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men forstår ikke hvordan det er mulig at du får så mange "sjangser" uten å bli lagt inn?

Svikt, feilvurderinger, og manipulasjon.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Jessicaxdx skrev:

Svikt, feilvurderinger, og manipulasjon.

Fra din side?

Anonymkode: 80589...3c6

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra din side?

Anonymkode: 80589...3c6

Alles side.

Anonymkode: 01adc...ee5

Gjest Maggie55
Skrevet

Høres ut som en veldig vond drøm og endog altså virkelighet

Hvordan har du det nå

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Maggie55 skrev:

Høres ut som en veldig vond drøm og endog altså virkelighet

Hvordan har du det nå

Det går temmelig dårlig noe som du sikkert ser utifra innlegget, men jeg forsøker å ta dag for dag. Noen ganger time for time.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler bare det er komplett meningsløst og forferdelig leit at hjelpesystemene vi har ikke er bedre enn at noen overhodet skalbehøve å ha det så alvorlig vondt. Håper du finner noe støtte i at vi brukere er på her i DOL

Håper eksperten snart er tilbake og at du får hjelp😶

Anonymkode: 09ad4...bb1

påskelilje
Skrevet
På ‎04‎.‎03‎.‎2017 den 18.07, Jessicaxdx skrev:

Hei. Huff, det må ha vært grusomt for de å se et menneske i en slik tilstand. Du må hilse fra meg, og beklage dette. Det går bedre nå, og håper mange hadde nytte av innlegget jeg skrev. Tusen takk. Klem.

Ikke tenk på det. Han på 18 (som kanskje er nærmest deg i alder), som stod på sykkelstien og så da de løftet deg over gjerdet, var nok den som tok det tyngst. Men vi fikk en fin prat om depresjon og psykiatri, og jeg har også bedt ham lese artikkelen. Hun på 16 leste den også, og ble sterkt berørt av den.

Ta i mot hjelp, kjære deg. Ikke ta på maske. Du skulle vært omgitt av trygge voksenpersoner i barndom og ungdomstid. Det er ikke mulig å reversere, men jeg håper inderlig du tar i mot hjelp nå og får livet tilbake. Klem.

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, påskelilje skrev:

Ikke tenk på det. Han på 18 (som kanskje er nærmest deg i alder), som stod på sykkelstien og så da de løftet deg over gjerdet, var nok den som tok det tyngst. Men vi fikk en fin prat om depresjon og psykiatri, og jeg har også bedt ham lese artikkelen. Hun på 16 leste den også, og ble sterkt berørt av den.

Ta i mot hjelp, kjære deg. Ikke ta på maske. Du skulle vært omgitt av trygge voksenpersoner i barndom og ungdomstid. Det er ikke mulig å reversere, men jeg håper inderlig du tar i mot hjelp nå og får livet tilbake. Klem.

Kan jeg prate med deg i chat?

påskelilje
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg prate med deg i chat?

Ja, har svart deg nå :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...