Gå til innhold

Sterke smerter mellom skjeden og endetarmsåpningen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

De siste 2-3 dagene har jeg hatt grusomme smerter mellom skjeden og endetarmsåpningen. For ca en uke siden begynte smertene rett etter jeg hadde hatt sex. Det var en grusom svie, men den ga seg da jeg hadde vært på do. Nå, en uke senere er smertene konstante og jeg har en del ekstra utflod. Ingen spesielt sterk lukt eller liknende. Jeg oppdaget også til morgenen i dag at etter jeg hadde tisset og skulle tørke meg, fant jeg både blod og slim på papiret noe som ikke burde skjedd da jeg er ferdig med mensenperioden min for denne måneden. Jeg setter stor pris på alle svar!

Hilsen jente 16!

 

Anonymkode: 8ce51...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

De siste 2-3 dagene har jeg hatt grusomme smerter mellom skjeden og endetarmsåpningen. For ca en uke siden begynte smertene rett etter jeg hadde hatt sex. Det var en grusom svie, men den ga seg da jeg hadde vært på do. Nå, en uke senere er smertene konstante og jeg har en del ekstra utflod. Ingen spesielt sterk lukt eller liknende. Jeg oppdaget også til morgenen i dag at etter jeg hadde tisset og skulle tørke meg, fant jeg både blod og slim på papiret noe som ikke burde skjedd da jeg er ferdig med mensenperioden min for denne måneden. Jeg setter stor pris på alle svar!

Hilsen jente 16!

 

Anonymkode: 8ce51...97c

 

Legg innlegget ditt på gynekologiforumet så får du forhåpentligvis svar :-) 

Anonymkode: 07a90...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...