Gå til innhold

Hva skjer med de av oss som ikke holder mål?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alle har sin hverdag å komme gjennom. At vi ikke tar bedre vare på "utgruppene" i et samfunn har det å gjøre med oss selv. At vi ønsker ikke kunnskap og viten om oss selv. Det står mennesker bak alt mener jeg for jeg tror ikke på spøkelser.Man er engstelig og sikkert med rette fordi ens kunnskap er så fattig begrenset når det kommer til stykke. Vi bryr oss kanskje for lite om de små steg. Vet ikke. Jeg snakker for meg selv.

I psykiatribøker er det ofte et kapittel om rusbehandling og spesielt narkotika Eller narrkotiika som bestemor sa Hun lærte aldri trykk på rett stavelse.

Jeg har alltid syntes alt med rus er vanskelig bare smerte om dere forstår. Skammen kommer man forbi. Det går bare over i tristhet for alle berørte.

Skulle ønske man tok sin beste pedagogikk i bruk å gikk disse "utgruppene" i møte uten å se ned på alt man vet lite om.

Hopper ofte over tema kanskje fordi jeg tror det har så mye med miljøet å gjøre og tiden. Mange trenger bare god tid tror jeg.

Anonymkode: ddd07...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...