Gå til innhold

Størrelse på "nye pupper" :-)

Anbefalte innlegg

Jeg lurer og lurer... Jeg har etter amming fått veeeeldig flate pupper, som ser ut som en hoppbakke fra siden. Jeg bruker A-Cup. Jeg skal ta brystforstørrelse fk. mandag, og har valgt 290 ml. innlegg. Kirurgen mente jeg godt kunne ha større, da jeg har "brede" pupper. Noen med ca. samme størrelse som har erfaring? Vil jo gjerne få litt pupper når jeg først skal gjøre det, uten at jeg vil se ut som en skikkelig "fake" og "Miss Airbag"...

Blir kjempeglad for innspill, siden er jeg så usikker på str....

Forøvrig gleder jeg meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41858-st%C3%B8rrelse-p%C3%A5-nye-pupper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ammet to barn og gikk ned fra c.cup - b - cup....i tilegg var de liksom flate!

Jeg fikk innlagt 120 ml...noe som var det minste da!

Jeg er kjempefornøyd , og bruker nå c-cup igjen.

PS : har også født og ammet etterpå!

Lykke til

Jeg la inn 275 gr og er fornøyd med det. Nå er jeg veldig slank og hadde nesten ingen ting men bruker nå en stor b -liten c. Husk at de lekreste BH oftest er i b-cup dersom det er viktig for deg.

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Virkningen av en bestemt størrelse innlegg vil variere veldig fra person til person, avhengig av hvor mye bryst du har på forhånd, fasong, kroppsbygning osv.

Vær derfor varsom med å sammenligne med andre. Du kan få et bedre vurderingsgrunnlag ve å ta på deg en (upolstret) sportsbh og legge inn en plastpose med 290ml (=2,9dl) vann (eller riskorn) på hver side. Gå rundt med dette hjemme, og kjenn etter hvordan det føles.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...