Gå til innhold

kløe/svie


Hannesen

Anbefalte innlegg

Den siste tiden har jeg vært plaget av kløe og svie i underlivet. For ca. 2 uker siden hovnet kjønnsleppene opp, men dette ble borte etter noen dager. Etter det har jeg merket forbedringer, men det vil ikke bli helt bra igjen. Jeg har ikke hatt sex med andre enn min faste partner gjennom mange år, og jeg vet at han ikke har vært utro. Men, jeg har gått på 3 harde penicilin kurer de 3-4 siste månedene, og jeg vet at det kan forstyrre bakterie- floraen i underlivet. Kan dette være årsaken? Og hva hjelper mot dette?

Jeg er takknemlig for alle råd å tips, enten det er av erfaring eller noe du har hørt eller lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har klumpete og hvit utflod er det nok en soppinfeksjon du har fått! etter jeg hadde gått på antibiotika fikk jeg oxo sopp.. det er ganske vanlig. Kjøp Caneste stikkpiller og salve reseptfritt på apoteket, koster litt i underkant av 100,- kr.

Håper det hjalp deg litt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Antibiotika kan endre flora i skjeden så det kommer overvekt av sopp. Du kan forsøke en krem som kan kjøpes uten resept. Bedrer det seg ikke i løpet av dager til en uke, bør du søke lege.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...