Gå til innhold

Ttil legen - byll/hevelse ved endetarm

Anbefalte innlegg

Hei,

Merket her om dagen at jeg har en liten byll/kul/klump i anus. Den kjennes veldig glatt og er vel på ca 1 cm i diameter. Den sitter like innenfor rumpesprekken, muligens ved endetarmsåpning (siden jeg ikke er særlig kjent i denne delen av kroppen blir beskrivelsen litt uklar). Den gjør ikke vondt, men jeg kan kjenne at den er der. Har aldri hatt noe liknende før. Vet heller ikke om dette er noe farlig, men slike ting skaper fort usikkerhet (jf kreft etc), så jeg vil være veldig takknemlig om du vet noe mer om hva dette er/kan være. Er det eventuelt noe jeg kan/bør gjøre for å få den bort.

Håper lege kan svare på dette hilsen gutt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41903-ttil-legen-byllhevelse-ved-endetarm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Kjære palander,

EDtter din beskrivelse høres ikke som det er noe ondarted svulst du har. Jeg tror heller ikke at det er infeksjon. Men utover dette tør jeg ikke si noe mer. Å stille en diagnose og fortelle om eventuelle konsekvenser er helt avhengig av at en fagmann ser/kjenner på hevelsen. I første omgang vil jeg anbefale et besøk hos din fastlege.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...