Gå til innhold

Hva koster en 7 ukes kur med zyban? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar,da skal jeg prøve det.Må bare bestille meg en lege time.Er det noe spesielt de skjekker?spør om?

Nei, min lege spurte ikke om noe, men han visste kanskje nok fra før om meg?

Ja, gå å få Zyban, jeg anbefaler det av hele mitt hjerte selv om der er noen bivirkninger. Det fungerte perfekt for både for meg og samboeren min - vi delte en pakke, dvs. vi sluttet etter litt over 2 ukers bruk. Syntes ikke vi hadde behov for mer.

Lykke til.

Gjest en som vil prøve

Nei, min lege spurte ikke om noe, men han visste kanskje nok fra før om meg?

Ja, gå å få Zyban, jeg anbefaler det av hele mitt hjerte selv om der er noen bivirkninger. Det fungerte perfekt for både for meg og samboeren min - vi delte en pakke, dvs. vi sluttet etter litt over 2 ukers bruk. Syntes ikke vi hadde behov for mer.

Lykke til.

Skal mane meg opp i dag,og ringe legen.Vi har lyst til og slutte begge to,så jeg håper at vi kan klare det denne gangen.

Takk for hjelpen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...