Gå til innhold

Yrkesskadde-erstatning


Gjest jorgunn

Anbefalte innlegg

Gjest jorgunn

For en del år tilbake ble jeg skaddet på jobb. Skaddet ble godkjennt som yrkesskadde.Siden har jeg hatt store smerter. Jeg er ikke invalid, men smertene gjør at jeg ikke lenger kan leve det livet jeg levde før. Sluttet med idrett, vanskelig å kjøre bil m.m. Jeg har søkt om erstatning. Og nå er legene ferdig med sine uttalelser.

Smertene kan komme fra skaddene og de kan tilfeldig ha "dukket opp" på samme tid.

Hvordan behandles dette da av trygdeetaten når selv legene er i tvil. Selv er jeg veldig sikker på at smertene kommer fra den gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Det må foreligge sannsynlighetsovervekt for at det er årsakssammenheng mellm skaden og nåværende plager. I tillegg må den medisinske invaliditet være over 15%. Begge deler blir medisinske vurderinger - er legene i tvil kan du være ganske sikker på at det ikke er til din fordel ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...