Gå til innhold

Overgangsalder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en kvinne på 58 år som mister menstruasjon for 2 år siden. Jeg fikk umiddelbart hetetokter og seksuallivet ble veldig annerledes ...jeg har hatt diabetes type1 i mange år, men har ingen senkomplikasjoner ..samleie er fryktelig smertefullt og jeg blør litt etterpå. Har vært hos gynekolog, han fant ingenting galt og jeg fikk resept på vagifem, noe som ikke har hjulpet. Både min mann og jeg syns det er for tidlig å avslutte seksuallivet , men sånn som det er nå blir det sjeldnere og sjeldnere. Håper jeg kan få et råd. Jeg har fått beskjed om at jeg ikke skal bruke østrogen, grunnet tett brystvev og diabetes. Vennlig hilsen Anne

Anonymkode: a4a49...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Mitt råd er å ha sex og kos uten samleie.

Ikke trekk deg unna fordi du er redd for å gi falske forhåpninger. Kanskje dere heller kan avklare forhåpningene på forhånd og si at det blir kos x ganger i uka/måneden, men ikke samleie før du har funnet ut av smertene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...