Gå til innhold

Det gikk nesten galt

Anbefalte innlegg

Sitter her på rommet. Har nettopp stått opp nesten. orker ingen ting.

Mamma og jeg har vært alene hjemme i natt og i dag. JEg lå våken til mamma hadde sovnet. listet meg ned. LA brevet ved sengen.

Kledde på meg. Tok bilen til mamma å kjørte. Var borte en times tid. Skulle til brua.

VAr der. MEn så kom det nye tanker.

JEg klarte å snu.

JEg klarte å vende snuten hjem.

Listet meg inn, hun var våken. Vetteskremt. Det forstår jeg også.

Satt til halv fem å pratet. Det gjorde litt godt. Følte at hun forstod LITT.

VI skal reise tilbake til Veum snart. MAmma skal bli med meg inn, prate med peronalet. Fortelle hva som hendte. JEg bare tier det i hjel.

Gruer meg, men det gikk jo bra. MEn jeg er desperat innimellom.

Takker for alle svar jeg fikk på mitt forrige innlegg. Takker og bukker.

Nå må jeg pakke. Tenk på meg. Skriver mer neste helg om jeg får kommet meg hjem.

Vi snakes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42050-det-gikk-nesten-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære snille Tingen vår!

Det var ikke bare mammaen din som ble redd nå, kan jeg si deg. Samtidig som du var ute og kjørte, satt jeg og skrev mail til deg.... Tenkte masse på deg, og håpet at det gikk like bra som på fredagskvelden, da du klarte å bremse lysten til å gjøre noe.

Fy farao, det var godt du kjørte hjem igjen! Og godt at du har en mamma som bryr seg, som forsøker å forstå, som vil snakke med personalet. Håper virkelig at hun forstår hva de sier til henne da!!

Kjære vennen vår! Pass nå godt på deg selv! Prøv å tenke på alle dem her inne som er glad i deg, som bryr seg og som blir redd for deg i slike situasjoner. Du vet hvem vi er! Kjenn på den gode følelsen av å ha noen som virkelig bryr seg, selv om enkelte av oss "bare" nås i cyberspace!

Virkelig god klem fra Grete som bryr seg veldig, veldig mye :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42050-det-gikk-nesten-galt/#findComment-157697
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...