Gå til innhold

Lommepenger til syden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi skal på ferie til Kreta 14 dager i sommer. 2 voksne og 2 barn på 8 og 10 år. Frokost er inkludert. Hva er lurt å beregne til lommepenger? Leve godt, men ikke overdrevet. 

Anonymkode: e534a...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal på ferie til Kreta 14 dager i sommer. 2 voksne og 2 barn på 8 og 10 år. Frokost er inkludert. Hva er lurt å beregne til lommepenger? Leve godt, men ikke overdrevet. 

Anonymkode: e534a...693

Mellom kr 500 og 5000 pr dag? Med andre ord - store variasjoner her, blant annet avhengig av om dere skal spise lunsj og middag ute, og på hva slags steder, om dere unner dere flere retter med godt drikke etc etc. Utflukter koster gjerne litt. Og mye penger kan fort forsvinne til is, brus og diverse småtteri.

 

Tror ikke jeg ville satset på under 2000 pr dag, med mindre dere satser på måltider fra kjosker o.l. Uten at jeg har særlig kjennskap til Kreta, men har reist mye med barn andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for svar😊 Regner med det blir noen utflukter og stort sett middag ute i hvert fall... Vi har vært i syden før, men er noen år siden... Vi tenkte rundt 1500 kroner dagen, men det er bedre å ha litt å gå på😊

Anonymkode: e534a...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at pengene går fortere enn det jeg hadde tenkt, men nå er ikke jeg den flinkeste med penger da.

Kreta er en kjempefin øy. Gled deg.☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, emilie321 skrev:

Min erfaring er at pengene går fortere enn det jeg hadde tenkt, men nå er ikke jeg den flinkeste med penger da.

Kreta er en kjempefin øy. Gled deg.☺

Er litt redd for det ja🙈😊 Skal prøve å være litt fornuftig, men vil jo kose oss mest mulig, uten å tenke for mye på pengene😊

Tusen takk😀 Gleder oss allerede! 

Anonymkode: e534a...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...