Gå til innhold

Føler meg mislykke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bare nevner at før siste utvei så finnes alltid en hel masse ting man ikke har forsøkt.

Hva med å pakke kofferten å bare reise til en øy i Karibien? Så lar man det som er igjen her hjemme, være igjen her hjemme.

Konsekvensutredning er ikke nødvendig - se forover, ikke bakover!

Anonymkode: d086a...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare nevner at før siste utvei så finnes alltid en hel masse ting man ikke har forsøkt.

Hva med å pakke kofferten å bare reise til en øy i Karibien? Så lar man det som er igjen her hjemme, være igjen her hjemme.

Konsekvensutredning er ikke nødvendig - se forover, ikke bakover!

Anonymkode: d086a...7ed

Det gjelder i hovedsak økonomi. Har ødelagt for meg selv. Å dra på tur ville vært bare ansvarsløst av meg. 

Anonymkode: d38ec...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I en offentlig gjeldsordning har man krav på å beholde en god del penger til livsopphold. For ikke å snakke om det man kan lure unna... Og man slipper vel unna etter 5 år.

Har forøvrig ikke erfaring på området.

Men det finnes jo andre problemer på dette området også. Om man ikke får gjeldsordning får man prøve å legge tilrette på annen gunstig måte. Her gjelder det å være kreativ og smart. Fattigdom er et relativt begrep som ikke trenger ha innvirkning på hvor lykkelig man er. Undersøkelser viser at selv svært fattige i fattige land er mer lykkelige enn nordmenn.

Man kan jo også ha ødelagt sitt forhold til sine foreldre og arven etter dem, samt ruinert sin familie. Det finnes alltid muligheter til å begynne på nytt om man klarer å legge fortiden bak seg. Mange skulle nok ønske de var i denne situasjonen, og det er faktisk mulig å begynne helt på nytt om man virkelig vil.

Anonymkode: d086a...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...