Gå til innhold

Hvordan holde ut siste tiden på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Slik jeg tolker innlegget er diagnosen « irritert på sjefen » og man kommer lengst ved å avslutte arbeidsforholdet på skikkelig vis. 

Diagnosen er langt i fra det 

Anonymkode: b9846...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Slik jeg tolker innlegget er diagnosen « irritert på sjefen » og man kommer lengst ved å avslutte arbeidsforholdet på skikkelig vis. 

Diagnosen er langt ifra det. Men jeg er enig med deg, jeg vil avslutte dette på skikkelig vis og ta med meg en god attest videre. Jeg har aldri hatt noen konflkter med sjefer og kolleger. Jeg har fått utrolig mange gode tilbakemeldinger på innsatsen min også fra både min tidligere sjef og høyere hold som ikke er fornøyd med at jeg slutter overhode. Jeg synes ditt og Cilie's råd var godt og har fullt fokus på det nå den siste tiden :) 

Anonymkode: b9846...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du?

Anonymkode: b9846...712

Jeg mener for det første at du sikkert får en sykemelding av legen om du ber om det. For det andre at jeg ikke tror at kropper "stopper" eller "krasjer" av å gjennomføre vanlige arbeidsdager, men at det sikkert er slitsomt for deg på mange måter akkurat nå, og at det da kan være nærliggende å lete etter plausible grunner til å slippe jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, frosken skrev:

Jeg mener for det første at du sikkert får en sykemelding av legen om du ber om det. For det andre at jeg ikke tror at kropper "stopper" eller "krasjer" av å gjennomføre vanlige arbeidsdager, men at det sikkert er slitsomt for deg på mange måter akkurat nå, og at det da kan være nærliggende å lete etter plausible grunner til å slippe jobben.

Ønsker ikke å slippe jobben. Ønsket tvert om å finne løsninger på hvordan holde ut siste tiden. Og det fant jeg. 

Anonymkode: b9846...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 30. april 2017 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Ønsker ikke å slippe jobben. Ønsket tvert om å finne løsninger på hvordan holde ut siste tiden. Og det fant jeg. 

Anonymkode: b9846...712

Takket være smertestillende tabl har jeg kommet meg gjennom rbeidshelgen. Jeg har aldri prøvd å finne grunner til å slippe jobben, frosken.. Ble lei meg av svaret ditt 

Anonymkode: b9846...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...