Gå til innhold

Kviser ved kjønnsleppene


trudelutt

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har lest igjennom alle artikkler som finst her og jeg finner noen som ligner. Det sies at ofte overvektige får kviser under armer og på rompeballene...Jeg har kviser rundt kjønnsleppene og i armhulene. Hatt det siden jeg kom i puberteten. jeg har vært til lege og fikk krem. men dette hjalp ikkje. I perioder er det veldig vondt og jeg kan ha opptil 10 kviser/byller ved kjønnsleppenne. Under armene er det ikke så gale men jeg har hatt byller i størrelse med en klinke kule under armene.

Også ved kjønnsleppene.

Jeg trenger hjelp. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og det er flaut når man er hos noen. Jeg har fått kommentarer på at de vill ikke merke noe. En kvise på størrelse med en klinke kule finner man under beføling. Vær så snill og hjelpe meg..hva kan jeg gjøre. jeg har ikke lyst til å kirugisk inngrep... Kan pencelin hjelpe?

Vær så snill og hjelp meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ved hårrøttene kan det lett danne seg betennelse/kviser. Det er veldig vanlig. Noen ganger kan det hjelpe med forebyggende antibiotika-behandling med tetracyklin. Snakk med din lege om det, få evt henvisning til hudlege.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...