Gjest Milla Skrevet 28. januar 2002 Skrevet 28. januar 2002 Jeg skal legge inn silikon. Der jeg skal opereres legger de arret rundt areola. Jeg lurer på om det er større fare for å miste følelse i brystvortene når arret blir rundt areola enn om det er i underkant av brystet? Hilsen fra 0 Siter
vin Skrevet 28. januar 2002 Skrevet 28. januar 2002 Jeg la inn under brystet for 3 år siden...og har fremdeles ikke følelse i det ene brystet! Lykke til 0 Siter
Gjest skremt Skrevet 28. januar 2002 Skrevet 28. januar 2002 Jeg la inn under brystet for 3 år siden...og har fremdeles ikke følelse i det ene brystet! Lykke til Ingen følelse i noen del av brystet? eller kun brystvorten? Savner du følelsen der, eller var det verdt det selv om den ble borte? 0 Siter
Gjest skremt Skrevet 28. januar 2002 Skrevet 28. januar 2002 Jeg la inn under brystet for 3 år siden...og har fremdeles ikke følelse i det ene brystet! Lykke til Ingen følelse i noen del av brystet? eller kun brystvorten? Savner du følelsen der, eller var det verdt det selv om den ble borte? 0 Siter
vin Skrevet 30. januar 2002 Skrevet 30. januar 2002 Ingen følelse i noen del av brystet? eller kun brystvorten? Savner du følelsen der, eller var det verdt det selv om den ble borte? Det er helst brystvorte og området som er like rundt! Savner det ; ja . Angrer ; nei! Lykke til 0 Siter
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 2. februar 2002 Skrevet 2. februar 2002 Faren for å miste følelsen er stort sett den samme, fordi nervene er mest sårbare der de går ut fra brystveggen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.